• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Wilowa
    Wilowa skrev 2014-09-16 19:30:45 följande:
    Hihi! Jag minns ungefär när hon är född...samtidigt som min son. Både du och jag har rätt.
    Hoppsan, blev avbruten och trodde inte att jag postade. Hon är ju nästan nyfödd ju, men hon har ändå blivit stor.

Bilden är suddig, men hon ser företagsam och nyfiken ut.
  • K grrl

Har tränat på som vanligt i veckan. Fick testa vanliga knäböj ikväll, jag har ju bara gjort frontknäböj sedan i juni och tränat teknik med stång. 50 kg, samma vikt som jag gjorde knäböj till 90 grader med i våras. Ass to the grass och riktigt strikt. Stolt som faan. Jag har blivit starkare!

• lille Birger
    MissKaos skrev 2014-09-16 16:29:55 följande:
    Sjuksyster. Why?
    Får du någon träning från jobbet då?
  • MissKaos
    lille Birger skrev 2014-09-18 21:35:47 följande:

Får du någon träning från jobbet då?

Nej.

är dessutom hemma föräldraledig.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Caisen dubbel choclat. Proteinpulver eller godis??

1skopa 1 espresso 1tsk kokosfett varm mjölk.

myyygoood vad göttigt!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.

gått loss på nya träningskkäder!

• MissKaos

..fel bild.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-25 21:58:12 följande:

Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.

Efter två veckor med ett helgbesök, tre föräldramöten, en fyradagars hockeycup och en stängning på jobbet, så fick jag äntligen till ett träningspass igår...mellan alla turen till och ifrån barnens träningar.

Fick erfara en dålig sida av att vara hockeymorsa i helgen..sonen blev tacklad in i sargen och hade ont i huvudet och mådde illa på kvällen efteråt. Vi fick vaka så inte mycket sömn den natten, men som tur var så var det bara trötthetsillamående.

• lille Birger
    MissKaos skrev 2014-09-25 21:58:12 följande:
    Jag tränade igår!  Men jag har problem med fotleden, höften och ryggen så jag kan inte träna hela kroppen.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!