• Jordgubben82

Hur många barn har ni/ vill ni ha?

Hur många barn har ni? För och nackdelar med det? Eller hur många barn vill ni ha? Har två barn kan tänka mig ett till om några år skiljer bara 21 månader mellan mina söner, men funderar på om det blir mycket jobbigare med ett barn till?

• Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?
  • FruHellström

Har en 9åring o håller på o börjar om, bf i Nov. Jag vill nog ha 3, men tätt mellan 2 & 3 isf, anars kan jag nog klara mig med två, men sambon vill helst ha 3 (egna) vilket betyder att jag måste vara gravid 2ggr till efter det här. tack men nej tackCool

Så ev börja mecka på en trea till nästa vinter, ...

• jådåsåatt

Har ett, vill inte ha fler. Min pojkvän har inga biologiska och är helt nöjd med att bara ha min dotter. Perfa alltså:)

• Freijah

Jag har en, vill ha två till, sambon har sagt att han helst bara vill ha en till, men kaaaaaanske kan tänka sig två, om dom två första blir bra :P Så jag ligger ganska bra till än så länge ;)

♥ 2010-11-23 ♥
  • Mabaja

Vi har ett barn, väntar tvåan men planerar för totalt tre barn

• enavalladom

Vi har ett barn. Jag vill bara ha ett men min man vill ha två. Jag har sagt att det är helt ok så länge det är han som är gravid och sedan föder det!

• AnneliJ
    Jordgubben82 skrev 2011-08-21 22:42:40 följande:
    Hur många barn har ni? För och nackdelar med det? Eller hur många barn vill ni ha? Har två barn kan tänka mig ett till om några år skiljer bara 21 månader mellan mina söner, men funderar på om det blir mycket jobbigare med ett barn till?

Vi har 3, ett varsitt sen tidigare och ett gemensamt sen 3mån tillbaka. Vi vill ha 1 till om tidigast 5år sen får det räcka.
  • PTB

Vi har 2 barn första är 3½ andra är ca 2 månader och jag som kille kan tänka mig helst 2-3 till men min fru bara säger max 1 till om ens det så det blir väll 1 till senare om jag har tur , har alltid velat ha en stor familj =) det finns inget mysigare än att se glädjen i ens barns ögon när man gör ngt med dem och visst det har sina jobbiga stunder oxå som när lillebror väcker storebror när han är hungrig och liknande

Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?