• Jordgubben82

Hur många barn har ni/ vill ni ha?

Hur många barn har ni? För och nackdelar med det? Eller hur många barn vill ni ha? Har två barn kan tänka mig ett till om några år skiljer bara 21 månader mellan mina söner, men funderar på om det blir mycket jobbigare med ett barn till?

• Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?
  • Linda 004

Vi har 7barn och jag skulle vilja ha en till sen är vi nog nöjda....

• LillaDaze

Vi har två och jag vill nog ha två till.

Vi är överens om att absolut inte skaffa udda antal barn, sambon har två syskon och de tjafsar jämt o så blir det två mot en. så nu har vi två tätt och sen om några år skaffar vi två tätt till :)

• viplanerar09

Har två pojkar född 09 och 12. Vill minst ha en till men skulle kunna föda hur många som helst. Vilken kärlek det är att få barn.

• AnnaGreta 378

Har fem barn mellan 21 och 2,5 år. Skulle velat ha en liten sexa, men nu känner jag mej för gammal (42 i år). 
    Hade planerat att ha två barn.( Hoppsan.) 

• shopahollic

Vi har två, det skiljer 20 månader mellan dem och så väntar vi på trean som har bf i september. Det blir 24 månader mellan bebisen och sonen. Känns som en rätt bra ålderskillnad ';) Men sen är vi nog klara med bebisbakandet haha

majbebis08.blogg.se *Bebis BF 260912* Mercedes 080521 & Leon 100131
  • Barbamama08

Har ett barn på 3 mån, skulle vilja ha ett el två till.

• 2012mamma

Vi har ett och vill nog ha  just bara ett barn.. Jag kanske skulle kunna tänka mig ett till i framtiden, men då ska sambon ångra sig också :)

• namera

Vi har två barn födda 2010 och 2011. Vi är överens om att vi vill ha ett barn till, fast först om ett par år. En, säg, 2016-bebis kanske. Ändå kan jag känns hur det redan nu kniper i hjärtat (eller livmodern?) när jag ser små bebisar på stan. Det håller jag dock tyst om inför karln.

Mamma till Jacob 2010-08-04 & Simon 2011-07-30.
Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?