• Jordgubben82

Hur många barn har ni/ vill ni ha?

Hur många barn har ni? För och nackdelar med det? Eller hur många barn vill ni ha? Har två barn kan tänka mig ett till om några år skiljer bara 21 månader mellan mina söner, men funderar på om det blir mycket jobbigare med ett barn till?

• Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Mamma till 4 underbara barn skrev 2012-02-03 09:24:28 följande:
    Jag har 4 dom e födda -95 -98 -04 och -05 vill gärna ha  en till
    Får jag fråga hur gammal du är nu?
  • Inorr

dotten är född 2010 näst kommer hoppas jag 2014 och sista ev 2016 om jag nu blir gravid då vi börjar försöka

• stolla

Vi har tre tjejer födda 01, 03, 10. Har sagt till alla att jag är nöjd nu, men har sista tiden börjat fundera på en till. Miin man ´vill mer än gärna ha en till och har man börjat fundera är det egentligen oundvikligt. Man kommer ju aldrig ångra sig!!

• Jag1977

har två. absolut tre.
    sen efter det vet man ju aldrig vad som händer ;-D

• mansikka

Hej. vill bara säga att jag är uppväxt med 10 syskon. oj vilken ljuvlig barndom med många att leka med och många som finns där för en ALLTID. Har själv en son som är 6 månader gammal och vill själv ha många barn. ;)

• neeext

Jag har en son, vill inte ha fler barn alls Han är mitt allt och jag fokuserar bara på honom.

• Mamma till 5 underbara barn
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2012-02-03 14:56:19 följande:
    Får jag fråga hur gammal du är nu?
    35 hur så?
  • Carr0n

Jag tycker att ett barn är rena semestern
    Har man två, kan man lika gärna ha några till Tungan ute

Vi funderar på att kanske försöka på en nr 4 till sommaren     

• Louwa

Har två barn födda -10 och -11, ska börja försöka att få en trea under våren/sommaren. Sen blir det inga fler .)

Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥
Svar på tråden Hur många barn har ni/ vill ni ha?