• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fancy: tråkigt:( men fortsätt kämpa på!

• viochdu

Farytail: nä det där va inte så lätt att kolla på.

Ett tips med er med iphone är att ändå ta längre ifrån sen när ni ser att kameran har fokuserat rätt så zooomar ni. Då förlorar inte kameran fokus.

• viochdu

Fancy: bidrottninggele tror jag ska vara bra. Bislovon som är slemlösande. Men det kan oxå göra dina slemhinnor för tunna om du från början redan har bra. Sånt kan man inte veta innan..

• viochdu

ANG RFSU testa tidigt Dom säger dom innehåller mindre färgpigment än andra test. Hur folk nu fått reda på det.

Men när jag fick ett rätt "starkt" på cb fick jag helt neg på RFSU testa tidigt. Så jag litar inte på dem.

-Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu
    TessLiihten skrev 2012-09-19 17:05:56 följande:
    Nej, vill inte stanna kvar när jag vet att jag sårat folk omedvetet.

Lycka till alla!!
    Om det nu va omedvetet så är det väl inget att lämna tråden över.

Jag förstod ditt inlägg. Tror absolut inte du "klagade" på dina gravsymptom men det blev sarkastikst och det liksom blev slängt i ansiktet på oss andra...

Orden va som ett HÅN. TYp haha jag mår skit illa det gör inte ni.. OJ va roligt det är att vara gradvid. Ja du hör ju själv.. Sen att kunna formulera sig rätt är en sak..

Men snälla kör inte med "jag ska lämna tråden ".. det är bara ett sätt att vända på saker och ting och bli "offret"... och ta mig inte fel (du menar säkert inte så heller) .Men i mina ögon blir det som så...

Men vi är väl ändå vuxna människor...

Be om ursäkt och så är allt bra.

Ingen ogillar dig. Många här inne har stampat folk på tårna här inne. Vi knäpper bara tillbaka och sen är det bra sen...

Gå inte..

• viochdu
    Tess 195 skrev 2012-09-19 18:07:21 följande:
    Jag blir dum i huvet på RIKTIGT snart!!!  Bim idag som sagt och det känns heela tiden som att "nu kommer the period"så jag går på toa! Men icket. Krackelibrankelfnatt!!!!!!!!
    Krackelibranelfnatt I löööööve :)

Ha is i magen. Och vänta en dag.. :)  (lätt att säga till en testoman från en annan )

• viochdu
    TessLiihten skrev 2012-09-19 18:15:53 följande:
    Viochdu: Jag har bett om ursäkt 3 gånger. Men inte fått någon respons på det. Så jag ber än en gång om ursäkt!!!
    Ja men då är det det ju bra ju.

Och vad för respons vill du ha??

det är lungt, så, nu har du fått min respons
  • viochdu
    MissJibs skrev 2012-09-19 18:21:08 följande:
    Viochdu: RFSU blir d inte då :) ngn som har erfarenhet av CB digital plus?
    Dom finns med på pressbyrån.

Jag fick plus på sånt digitalt och sen neg dagen efter med vanliga cb.. förra månaden. Då hade jag mif så dom verkar vara rätt känsliga!!
  • viochdu
    Tess 195 skrev 2012-09-19 18:21:44 följande:
    Om du menar att testa igen så är det ju kört. Var superduperGALET NEG idag. Men ja,mensen kommer väl inatt om jag har tur såman kan räkna ut nästa äl...lite avslappnat. Typ. :P
    va testar du med för test??
  • viochdu

Själv har jag inte fått ngn mer blödning. Så irriterande. Hur länge ska det dras ut på.

För inte kan jag ha blött färdigt redan?

En 5 korna i lördagskväll inget på natten.

Typ en 5 krona i söndags morse

Och igår kväll en 5 krona igen.

Idag lite brunt i troskyddet bara.

SUCK!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester