• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tess 195 skrev 2012-09-19 18:29:35 följande:
    ALLA :P nä clearblue vanlig och digital och preg från apoteket eller kronans droghandel? Allihopa är totalblanka. Awesomesauce.
    Röv rent utsagt.
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu
    Tess 195 skrev 2012-09-19 18:36:05 följande:
    Och du har testat negativt?

Ja du jag testat svagt sen onsdags förra veckan

igår neg med digitalt och svagt med cb (med urin som stått fyra tim). och sedan lite starkare med cb på dagen och billiga tester är streck på oxå. Dock svagt.

Men borde hänt mkt mer på testen på en vecka... :(

Men har sagt att har det inte kommit mer blod till på tisdag så gör jag ett till test.
  • viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-19 18:41:33 följande:
    Du som har koll på det mesta. Urin som stått fyra timmar med lock på i rumstemp är ingen fara att testa med eller?
  • viochdu
    Tuviis skrev 2012-09-19 18:38:11 följande:
    Här kommer en bild på ett av mina tester. Syns nog inte här, men syns ganska tydligt med belysning. Vad tror ni??

Ja man ser ju ngn liten skugga. Men svårt att avögra färg när bilden är så dålig.

är det rosa irl?
  • viochdu
    TessLiihten skrev 2012-09-19 18:47:44 följande:
    Du har en poäng. 
    MEN jag kan hålla med om att jag skrev på FEL sätt. Och jag förstår om folk blev ledsna, även om det inte var medvetet.

Jag har bett om ursäkt, och jag hoppas att jag blir förlåten. 
    Klart du blir.  Nu glömmer vi det här tycker jag.- Som du skrev innan. Du har bett om ursäkt tre ggr.

Inget att älta mera..

Nu ska vi vara glada att du har plussat och så ska vi analysera massa..

Så det så.
  • viochdu
    Leeroy skrev 2012-09-19 18:52:52 följande:
    är det digitala negativt så är du inte gravid med all sannolikhet. CB är mästare på att ge spökstreck, det har hänt mig och många andra här inne många gånger. Jag tycker du ska ligga lågt med testandet för det kostar dig bara onödiga pengar och du blir inte mer eller mindre gravid för att du testar stup i kvarten och försöker stirra dig blind på streck som kanske egentligen inte finns. Slappna av. Just sayin'
    Fast mina streck va inte spök. Då jag fick gravid med digitala förra onsdagen och fredagen. Och några spökstreck på cb har det inte varit heller.  Behöver verkligen inte stirra för att se mina plus.

Att folk fått spökstreck det vet jag oxå då jag varit med i tråden sen start.

Testar stup i kvarten? tror jag du med hade gjort om du åter igen får samma plus och gravid på det digitala när du månaden innan hade exakt likadant och det slutade i MF.

Och jag förstår inte vad  du menar med "jag tycker du ska ligga lågt med testandet för det kostar dig bara onödiga pengar och du blir inte mer eller mindre gravid för att du testar stup i kvarten "

Nu va det ju min sista test dag igår då jag fick neg på digitala och svagt på cb. sen skrev jag ju här uppe att har inte blödningen startat innan tisdag så testar jag mig igen.. har inte ens sagt att jag tror att jag fortfarande är gravid... 

• viochdu
    Längtan93 skrev 2012-09-19 19:11:06 följande:
    Hej tjejer! Här har ni ett test som ni gärna får ta er en titt på! Har följt er lite i "bakgrunden" och har nu själv fått ett test som är helt omöjligt att tolka.

jag ser.. Kom det upp inom tiden?
  • viochdu
    Längtan93 skrev 2012-09-19 19:15:05 följande:
    Ja det gjorde det. Man ser det utan att lysa på det, men syns mycket tydligare om man gör det.
    Testa i övermorgon igen :)
  • viochdu

Jmltmamma: jag slutade blöda efter mitt mf 30/8 och hade ägglossning den 4/9 igen. Började blödningen den 24.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester