Leeroy skrev 2012-09-19 18:52:52 följande:
är det digitala negativt så är du inte gravid med all sannolikhet. CB är mästare på att ge spökstreck, det har hänt mig och många andra här inne många gånger. Jag tycker du ska ligga lågt med testandet för det kostar dig bara onödiga pengar och du blir inte mer eller mindre gravid för att du testar stup i kvarten och försöker stirra dig blind på streck som kanske egentligen inte finns. Slappna av. Just sayin'
Fast mina streck va inte spök. Då jag fick gravid med digitala förra onsdagen och fredagen. Och några spökstreck på cb har det inte varit heller. Behöver verkligen inte stirra för att se mina plus.
Att folk fått spökstreck det vet jag oxå då jag varit med i tråden sen start.
Testar stup i kvarten? tror jag du med hade gjort om du åter igen får samma plus och gravid på det digitala när du månaden innan hade exakt likadant och det slutade i MF.
Och jag förstår inte vad du menar med "jag tycker du ska ligga lågt med testandet för det kostar dig bara onödiga pengar och du blir inte mer eller mindre gravid för att du testar stup i kvarten "
Nu va det ju min sista test dag igår då jag fick neg på digitala och svagt på cb. sen skrev jag ju här uppe att har inte blödningen startat innan tisdag så testar jag mig igen.. har inte ens sagt att jag tror att jag fortfarande är gravid...