• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

2 timmar kvar tills jag kan testa...guuuud jag är sååå kissig 

• sweasmamma

ja oftast på kk....där kan dom se hur hög halten är. fick mf för att par jular sen ,visste inte jag va gravid men dom tog test,pos,sen yul inget sen hcg,dom ringde mig 3 dagar senare och sa att det va för lite hcg i blodet men du booorde inte få så starkt om du inte fått det innan ju 

• sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-27 12:14:45 följande:
    Menade du mitt test ??
    man kan ju ana en skugga men tidigt än ju =)
  • sweasmamma

alltså...jag KAN ta mig tusan inte hålla mig...2 timmar sen jag kissade!!!onödigt att slösa det testet då?? kan inte hålla mig 2 timmar till 

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-27 12:21:57 följande:
    Någon som har någon tanke om min fråga?
    förlåt... va va din fråga??
  • sweasmamma

man blir alltid lika exhalterad... riktigt brett streck som försvinner efter typ 1 min =) tyypiskt men jag tror ju ändå inte jag är gravid=) nu är det bara minus =(

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-27 12:01:14 följande:
    Grattis till alla nya plus!!!

Själv fick jag detta i förrgår men u är testena helt blanka.. Betyder detta att det kanske gått åt hvete denna gång också?!

man ser ju nåt svagt iaf .. men när har du bim
  • sweasmamma

verkligen???? oj eh ..hmmm, jag vet inte jag tror ju verkligen inte det är nåt men som ni det är det ju inom tiden 

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 12:47:06 följande:
    mitt såg ut EXAKT sådär i förrgår!
    jasså!!!??? åh ska man få liiite hopp denna mån också=)

ditt plus,försvann det eller hur ser det ut nu ,från bim-5 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester