• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-27 12:51:43 följande:
    Det jag tog då bleknade bort, men dom från igår finns kvar fast väldigt väldigt svagt
    ja för detta bleknar också bort ... =( men bim-5 och inte morgonurin men ... jag vågar inte hoppas på nåt direkt =(
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 12:57:17 följande:
    Sådär har mina sett ut när "kisset" passerat förbi och sen bleknat lite men ändå funnits på foto och vi vet ju alla hur gravid jag verkar va (eller ha varit i alla fall av testet att döma idag) Tungan ute

Jag tror att det kan va bra pumann {#emotions_dlg.flower}
    ja det blev först mkt starkare men sen såg det ut så här en stund sen bleknade det ...men ser det kanske alltid ut så när kisset drar förbi?

som sagt ,jag tror ju verkligen inte det tagit denna månaden då vi inte kämpat,försök nr 6 iaf  
  • sweasmamma

jag slutar kl 3 idag då ska vi till apoteket och sen ska vi kolla hundvalp..men jag köper nog 1 digitalt och 2 plus,testar imorgon bitti igen 

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:09:38 följande:
    Det tycker jag att du ska göra, nu blev jag lite nervös!
    jag med!!!! men ganska övertygad att det kanske bara va kisset som drog förbi,men det fanns kvar när det nådde test strecket 
  • sweasmamma

kanske ska försöööööka hålla mig 4 timmar till kvällen sen testa igen =) testoman som man är

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:09:38 följande:
    Det tycker jag att du ska göra, nu blev jag lite nervös!
    har du kvar kort på ditt cb??bim-5
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2011-12-27 13:15:34 följande:
    hahha min sambo kläckte ur sig en lite rolig kommentar imorse. Han bara: Du vet ju till 99 % att du har plussat. ÄNDÅ har du beställt nya tester... som ni tjejer betalar för att kissa på ! de är skumt. hahah och jag sitter just nu och håller mig, är fruktansvärt kissnödig, de är 3 dagar sen ju jag fick ett fint pluss på två tester :) Men jag vill ju ändå se de igen, och nu borde testen komma med posten, som alltid är så jä*la sen... så jag håller mig... förösker verklgien.. :D

kissa i en mugg så länge =)
  • sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:14:24 följande:
    tyvärr hade jag inte det, tror det var så att jag inte ens fick med det på bild

aha okej ,men det såg ut som mitt?? förlåt om jag tjaaatar =) finns inget streck kvar nu men om jag håller testet mot ljus ser jag svaaaaagt brett ..MKT SVAGT
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2011-12-27 13:22:08 följande:
    Pumann: Kan man kissa i en mugg och det fungerar ändå som vanlgit även om de hinner kallna ? HAHA jag trodde man var tvungen att testa direkt. sen tror jag att du inte ska stirra dig blind på dina utgångna test, OM det varit ett plus under den tidram som de gäller så är det positivt, då spelar det ingen roll om plusset försvinner eller inte =)

tror du inte??? ,men det kanske bara va som kisset drog förbi..kanske jadå det kan du göra men om du ex ställer det i kylen ska det vara rumstempurerat när du testar =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester