• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

solros68 skrev 2012-09-21 16:31:06 följande:
    Hej!

Är ny här men tänkte att det måste vara en tråd för mig!! Jag blir lite smått tokig i mitt egna analyserande. Är det ett spökstreck eller ett "riktigt" streck??

Hoppas på lite hjälp från er...

Det där ser inte ut som spök. Brett fint och rött...

-Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu

Mammelie: men göta petter jag kan inte sitta här tills i morgon. Då finns det risk för att jag inte har ngn sambo kvar... Kiiiiiisssssaaaaa!!!

• viochdu

Loppan: Allt är möjligt. Hade min äl dag tolv från första blödningsdag. Plussade äl+8... Känner igen det där med stickningarna... Det är skillnad på mensvärk och gravidkönningar tycker jag

• viochdu

Loppan: vad jag hört så måste allt hcg ut ur blodet innan ett ägg mognar. Men lite hcg har man i blodet hela tiden då det finns olika hcg ämnen... Så jag tror det är möjligt.

Men fortsätt ha sex i fall det är äl känningar du känner nu iställlet!

• viochdu
    banantelefon skrev 2012-09-23 09:57:07 följande:
    Hej tjejer!
    Jag hoppar in här...
    Har haft en massa symptom jag aldrig har annars i en veckas tid nu. Molvärk i tjejmagen, ömma bröst, noll aptit...
    Igår hade jag yrsel till och från samt ett hemskt illamående.
    Är idag på BIM-1.
    Kunde inte hålla mig igår kväll och tog ett cb med detta resultat;

Jag tycker mig se ett ytterst svagt plus :S
    Tog ett till idag på morgonen utan samma resultat och ett med veckoindikator som visade "inte gravid".
    Jag fattar noll och antar att jag är helt knäpp... eller?

Hoppas på starkare snaaaarast... :)
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester