• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Så min ägglossning kom på dag 12. Bara 5 dagar efter sista blödningsdagen.

• viochdu
    HCS skrev 2012-09-20 10:36:37 följande:
    Vad tror ni om detta??

har förr aldrig fått en tillstymelse på dess test(RFSU's röda) detta är mitt femte test med dessa stickor.
    och dom mäter 50 väL?

Alltså dom test det syns sist på :)

Ser ett streck iaf.

Åk och köp ett vanligt CB :)
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-09-20 10:41:36 följande:
    Dagen test, ser ett svagt streck... nån jag kan Maila? Nån som vill trixa?
    trixabild@hotmail.se

.SE inte .COM :)
  • viochdu
    JMLTmamma skrev 2012-09-20 10:41:56 följande:
    Då kan det ju ha varit äl nu.. Hoppas vi prickade rätt så att vi får ett plus(som stannar) denna månad...Annars kommer jag lämna bebisverkstaden ett tag och fokusera på annat.. Det blir så påfrestande att hoppas, tycka sig se olika saker på testen och att leta symptom hela tiden..man blir smått galen...
    Det kan det absolut vara. Hoppas så ni får ett plus denna månad som vill stanna....

Jag och sambon funderar om vi ska vänta en mens eller inte.

Men vart jag än läser så säger det att kroppen tar emot en ny graviditet när den är redo så man behöver inte vänta in en mens till. Frågan varför man ska vänta är väl om man SJÄLV klarar av det...
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-09-20 10:41:36 följande:
    Dagen test, ser ett svagt streck... nån jag kan Maila? Nån som vill trixa?
    Spännande.. Väntar vid mailen
  • viochdu
    FruHall skrev 2012-09-20 10:48:05 följande:
    Någon som använt cb digital som visar + eller -? Jag gjorde det och fick ett -. Förstår vad det betyder men man kan se klara konturer där det lodrätta strecket ska vara. Ska det vara så? Har bara fått + på det testet innan så vet inte.. det är ju liksom ett digitalt..
    Det blir så på dom digitala plus och minus.  Tyvärr.

hade en tjej som frågade detta häromdagen här inne och hon fick det bekräftat av ett annan tjej här inne..
  • viochdu

MAMMELIE HUR GÅR DET?? Malia mig eller JMLTmamma

• viochdu

Mammelie: Bra skit i att det är svagt vi vill se :)

• viochdu

Mammelie: Ja det va svagt för jag ser inget :/ men är det ett streck live så är det ju och du va väl rätt tidig med va??

• viochdu
    JMLTmamma skrev 2012-09-20 11:15:26 följande:
    ursäkta förseningen men min dator fick spader..jag trixade lite med ditt test mammelie och min analys säger mig att det syns ett SMALT  streck ,men om det är färgrester eller början till ett plus vill jag inte uttala mig om....

tänkt bara meddela att jag har sänt efter 20 st gravtest så om 5 dagar börjar min dagliga testning fram till mens eller plus*L*..ville bara tala om så att ni är redå för analysering och trixing...

ALLTID REDO!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester