• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Es mamma: Bra initiativ!!!

• Jess86
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-16 09:54:50 följande:

Bim igår eller idag.. vita flytningar, tappen sitter högt o långt bak. Varm....

Ska du inte köpa ett annat test idag då? Glad 
  • Jess86
    TessLiihten skrev 2012-04-16 13:12:52 följande:
    Är det ingen som sett mitt test, eller struntar ni bara i det!?

Nåt syns. När hade du ÄL/ när är BIM?
  • Jess86
    Sömntutan skrev 2012-04-17 07:54:49 följande:
    Härligt Es! Både stegring och klippning. Hoppas jag får joina dig snart. Har dock inga större förhoppningar denna månad. Eller fan vad jag ljuger, förhoppningarna är ju såklart skyhöga, men jag tror inte det har tagit sig tyvärr . Har verkligen noll känningar.
    Vill bara säga att jag inte heller hade några känningar innan jag plussade, tog ett test på ÄL+12 för att jag hade ett hemma och fick en chock av det starka plusset som dök upp!
  • Jess86
    lillalivet skrev 2012-04-17 14:30:31 följande:
    Hej.

kan ni hjälpa mig?
    Tog dessa ältest idag, det rosa är testlagret, det gröna är billigatester.
    Båda är doppade samtidigt i samma urin och resultaten blir dessa??
    Hur skall jag tolka dem?Vilket skall jag gå efter?
    Jag har precis haft mens:fred-månd, och tänkte nu använda mig av äl -stickor denna månaden och börja testa så fort mensen tagit slut.
    Känner mig lite förvirrad av detta nu.
    Jag litar definitivt mest på testlagrets ÄLtester!!! Har stämt varje gång, tycker billigatesters ger starka utslag mest hela tiden...
  • Jess86

Binegar: Hur menar du med att duscha bort spermierna? Du duschar väl ändå inte upp i muffen?

• Jess86

MINIIIII!!!! Du skulle ju testa imorrn på ÄL+12 som jag gjorde för att det skulle ge tur! Inte svika mig nu Flört
    Jag tycker iofs att du ska testa redan idag, tror det skulle visa idag med och du har ju miljoners tester hemma har jag för mig Skrattande 

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-04-18 12:58:50 följande:
    Haha söta jess jag VET men jag går runt och känner mig så lugn. Stört. Vill väl inte lämna "den lilla bubblan"
    Jaaa jag har en JÄTTE testlåda

Hade jag haft en testlåda hemma hade jag då INTE hållt mig till ÄL+12 som jag gjorde Flört
    Testa nu, jag vil se Mini plussa!!! 
  • Jess86
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-18 13:39:42 följande:
    Haha står du emot trycket Mini Flört

Nä, det gör hon inte. Bäst för henne att hon är och kissar i en mugg nu Flört
  • Jess86
    jemi01 skrev 2012-04-18 13:55:43 följande:

nu fick jag till det lite större, men kanske lite suddig bild. 

Jag ser ett streck på det nedersta Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester