• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag tror inte plus ang mig heller. riktigt ont i tuttarna...men.. kan vara annat. tror nog kag ska handla 2 cb plus idag sen sluttestat...

• sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-30 15:31:56 följande:
    Nej men man hoppas ju det, men är nästa test sne då kommer jag klaga... för så har aldrig testen sett ut förr.Japp testade imorse (finns bild här inne) och nu tog jag ett test men dem missbildade testen och det var nog för tajt..hade precis kissat när testen kom och druckit massa vatten men ska hålla mig nu och 4 h framåt tänkte jag och testa då..men jag tror faktiskt inte på pluss denna månad :( SÅ jäkla segt...   
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11

ja h[ller tummarna!!! jag testar idag och imorgon bitti.... tror stentok neg ang mig!!! KRAM
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-30 15:46:53 följande:

Mmm håller tummarna för oss och om vi inte plussar nu så håller tummarna för att vi plussar 2012 och får en fin bebis :)

precis... snart kommer det till oss som inte plussat !!! Hjärta
  • sweasmamma
    sus78 skrev 2011-12-30 17:33:38 följande:
    Visste väl att det var för bra för att vara sant... Översta testet e från i söndags morse, blev ju klart till mej då man kan se ett svagt streck och testade digitala i måndags morse.. Lyckan total men säg den lycka som varar?? Testgalning som jag e ville jag se en stegring på testen men blev tvärtom, helt blankt på stickan imorse och nyss så testade jag "Inte gravid" med digitala.. Hur kan det bli såhär?? Inte har jag börjat blöda heller.. Jäkla skit!! :(

Ledsen man blir, måste tänka som nån annan skrev tidigare i tråden att det är naturen som sköter det den ska men det är banne mig inte lätt...
    men man ser ju på den nedersta !! har du testat alla med morgonurin??
  • sweasmamma

testade precis cb ... heeeelt totalt blankt !!!! som väntat men ... ja nu har jag ju ett extra test ,testar kanske det imorgon bitti eller söndag-bim

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-30 17:25:54 följande:
    Carmat:  Såg något ytterst svagt när jag vinklade skärmen så försökte göra om den lite.. Såhär der det ut

ser på det trixade
  • sweasmamma
    sus78 skrev 2011-12-30 18:42:58 följande:
    Pumann: Jo jag vet att man fortfarande kan ana något på även den, men de ska ju inte bli svagare.. O att gå från ett positivt digitalt till ett negativt? Nee, de är kört, väntar bara på att blödningen ska komma igång nu så man kan på att igen..
    håller tummarna att du har fel !!

kram 
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-31 05:20:30 följande:
    Lämnar tråden ett tag...

Testet är gjort och det finns inget streck.. pyret är inte kvar 

Tänk om jag kunde förstå varför. Sitter i soffan, kl visar 05.08  På insidan av min bröstkorg så vibrerar det, jag hade nog mer tro och hopp kvar i mig än jag själv förstod. Vill inte börja gråta. Gjorde vi fel som berättade för de stora barnen? Nej det tycker jag inte. de har varit ett otroligt stöd dessa 2 dagarna som varit i ovisshet då jag började blöda. De har hjälp mig här hemma. Kramats o funnits för mig när jag varit mellan hopp o förtvivlan. mellantösen som snart fyller 18 hade varit i Gbg igår och kom hem med en liten present för att pigga upp, jag blev så glad. Största tösen har lyssnat när jag har behövt älta om o om igen utan att tröttna. Mannen har varit den starka som fått mig att inte tappa hoppet.

Men nu är det som det är och jag måste lite på att det kommer lyckas någongång igen..

stor kram 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester