Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jag tror inte plus ang mig heller. riktigt ont i tuttarna...men.. kan vara annat. tror nog kag ska handla 2 cb plus idag sen sluttestat...
jag tror inte plus ang mig heller. riktigt ont i tuttarna...men.. kan vara annat. tror nog kag ska handla 2 cb plus idag sen sluttestat...
ha ha. sitter p[ jobb.tangentborde trasigt .hi hi.... SORRY
testade precis cb ... heeeelt totalt blankt !!!! som väntat men ... ja nu har jag ju ett extra test ,testar kanske det imorgon bitti eller söndag-bim
Tänk om jag kunde förstå varför. Sitter i soffan, kl visar 05.08 På insidan av min bröstkorg så vibrerar det, jag hade nog mer tro och hopp kvar i mig än jag själv förstod. Vill inte börja gråta. Gjorde vi fel som berättade för de stora barnen? Nej det tycker jag inte. de har varit ett otroligt stöd dessa 2 dagarna som varit i ovisshet då jag började blöda. De har hjälp mig här hemma. Kramats o funnits för mig när jag varit mellan hopp o förtvivlan. mellantösen som snart fyller 18 hade varit i Gbg igår och kom hem med en liten present för att pigga upp, jag blev så glad. Största tösen har lyssnat när jag har behövt älta om o om igen utan att tröttna. Mannen har varit den starka som fått mig att inte tappa hoppet.
Men nu är det som det är och jag måste lite på att det kommer lyckas någongång igen..