• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-01 17:18:01 följande:
    japp . spottings dag 23 sen mens dag 24 på morgonen .. men INGET alls hitills 
    alltså jag brukar alltid ha det =) förra gången fick jag mensen dag 23 ... så kanske inget konstigt om den kommer dag 25 denna gången ...
  • sweasmamma
    MissMA skrev 2012-01-01 19:19:25 följande:
    Ni som har hållt på med detta ett tag , hjälp mig !!!
    Jag ser verkligen ett strek , men kan mycket väl vara ett spökstreck ... blir knasig !

jag ser det också men ser ut att sitta för tätt inpå kontrollstrecket tyvärr
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-01 19:22:35 följande:
    Mensen kom imorses på bim+14 både skönt o lättad men FRUKTANSVÄRT besviken
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! =( fy va jobbigt men som du säger..skönt för då kan ni ta nya tag . KRAM 
  • sweasmamma
    MissMA skrev 2012-01-01 19:23:43 följande:
    Får göra ett till imorgonbitti =)
    ja gör det =) håller tummarna
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-01 19:30:43 följande:
    tack det kändes verkligen skit :( blev rädd först i morses för det blödde ganska intensivt men om det nu skulle varit nått så är jag glad att det hände nu o inte sen. vaknade inatt av att jag fick ont i hela meden inte bara kring äggstockarna som annars utan verkligen hela magen så jag nästan låg dubbelvikt
    men fyyy ... låter ju nästan som ett mf=( 

jag har bim idag men ganska säker på att mensen kommer dyka upp inatt/imorgon bitti !! 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-01 19:40:32 följande:
    Mensen över. Får se om man får gubben till att ha lite sex ett tag fram över. Men noll snack om äl från min sida.
    samma som här hemma!! han vill inte höra talas om test och flytningar osv =) vilket man kan förstå 
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 20:25:16 följande:
    Tog ett digitalt nu på kvällen och gissa vad ???? Gravid 1-2 nu är det vår tur... Så lycklig
    JAG SAAA JU DET !!!!!!!!!!!!!!!!Hjärta grattis 
  • sweasmamma
    banana81 skrev 2012-01-01 20:03:10 följande:
    Hej! Vill ni kika här snabbt?
    Detta är RFSU.s.. Är de pålitliga??
    Jag har PCO och har ingen egen ÄL.. Trodde jag iaf! Ska till gyn imorgon för att få hjälp att bli gravid, men fick bara en idé att jag skulle testa först..! Asså, visst ser det positivt ut?! Eller??
    Helt förvirrad nu...!

GRATTIS 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester