• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2012-01-01 16:45:36 följande:
    Duu va sjukt, jag kände precis det i mina bröst precis..det där med värmen och jag har lite halsbränna och inatt när jag var uppe vid 5.00 så fick jag en våg av illamående som att jag skulle kräkas typ!

Har inte tagit på den men ska väll göra det sen ..har precis stoppat in en pregstreonvaggis som jag ska ta från "plus" och som att testet visar positivt så tog jag det idag bara för att vara på säkra sidan.. men ska kanske känna senare..

Hur känns din? 

Kram   
    alltså den är ganska hård och svår att känna,långt bak typ och helt stängd... vet ju inte när den öppnar sig innan mens men tror min brukar göra det dagen innan så känner jag att den är öppen ...

sen har jag 37.5 i temp... brukar ligga på 36,7-37 i vanliga fall ...  
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2012-01-01 16:45:44 följande:
    Lite lite rött på pappret inatt efter att jag släpat på min tunga (17.5 kg) treåring. Inget mer efter det. Sedan lite rött på pappret när jag gjort nr 2 idag. Inget mer efter det. Ingen värk. Går in i v 11 imorgon. Ber till högre makter att den lilla får stanna... :'( VUL och inskrivning på torsdag.
    inget mer konkande nu !!!! ta hand om dig 
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:49:37 följande:
    Asså det låter ju lovande..tänk om vi båda skulle få joina september mammorna? ...underbart skulle det vara
    jaaaa hade vatt fantastiskt!!!!! men jag har ju ingen tro när det gäller mig .. jag tänker bara,ja jaden är en dag försenad.. men den har inte varit det de senaste 7 månaderna men ... man vet ju aldrig ! har liiite känningar i magen. men inte riktigt som mensvärk 
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2012-01-01 16:54:19 följande:
    ni är så välkommna till september mammorna när ni också får pluss :D Jag har tyvärr mest bara hängt i den tråden nu senaste dagarna eftersom jag plussade för snart en vecka sen !!

Underbar känsla, testet var så jävla otydligt försa dagarna men nu är det starkt !!! Håller tummarna för er att ni blir på tjocken NU :) Det tog oss ett år EXAKT att bli gravida , började nästan fundera över att söka hjälp, men då hände de :D
    ååhhh vilken solskenshistoria.. vi är på försök nr 6 till syskon men lyckades bara ha sex EN gång runt äl och det va dagen efter .. tror jag !! körde inga stickor denna gången .. tror tyvärr bara mensen är sen men den brukar inta vara det. fasar varje gång jag går på toa och tänker.. nu kommer den 
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-01 16:59:37 följande:

Kommer ni ihåg mina jäkla gråa skuggor som jag trodde var spökstreck från testlagrets? Vill bara inge lite hopp till de som är med om samma sak. Helt plötsligt kan det se ut så här! Jag ska förhoppningsvis bli mamma i september!! :D
    fiiina höjningar ! grattis
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-01-01 17:00:06 följande:
    Together: GRATTIS Underbar start på det nya året!! 

Själv är jag också på Bim-1 och jag tror testlagret skickat ut massa felande test denn

a gång.. Fick detta idag och har fått liknande typ varannan dag i 6 dagar... Vad tror ni? Spök? 
    ser ju rosa ut .... =)
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-01 17:01:36 följande:
    Grattis Together90 och välkommen till septembertråden! Håller alla tummar för dig pumann Glad
    TACK !!!!! vill inte somna för då kommer la mensen 
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2012-01-01 17:04:01 följande:
    jag kan inte ens minnas att jag och min sambo hunnit sexa denna månad , men gravid blev jag så vi måste ha prickat rätt :D alla tidigare månader har vi sexat vaaarje dag och inget har ghänt, hahah underligt !
    ja precis.. vi brukar ju sexa varannan dag osv .. men har det tagit nu är det nästan humor för vi har verkligen inte lagt manken till denna gången !!! ÖNSKAR mensen håller sig borta 
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-01 17:14:18 följande:
    Är det BIM idag?
    japp . spottings dag 23 sen mens dag 24 på morgonen .. men INGET alls hitills 
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2012-01-01 17:36:50 följande:
    Ja myyyyycket märkligt! Hade min sista mens 30okt och än har den inte dykt upp!
    har du varit på gyn
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester