• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loouiiisee skrev 2011-12-31 09:31:15 följande:
    Det här är konstigt.
    Jag fick en blödning igår, jätteliten och den kom lika fort som den försvann.
    Vad tusan är det? Tänkte att mensen kom eftersom jag väntat på den.
    Väldigt konstigt mens.......... :/   
    hoppas på en graviditet men kan vara spottings. jag har aldrig haft det men fick det förra månaden .. hoppas på bebis iaf =)
  • sweasmamma

together !! GRATTIS FÖR HELSKOTTANS!!!!!Skrattande

Min mens är värre än en väckarklocka!!dag 23,spottings ELLWER mens. dag 24,bra flöde med mens!! Bim idag och inte tillstymmelse till varken bruna flytningar eller mens... bara lite vattniga flytningar och ibland mer tjocka vita flytningar .... 

Ska den komma dag 25 nu bara för det är nytt år eller??? =) 

• sweasmamma

JAAAA det verkar vara din tur nu !! GRATTIS vännen =)

NEJ ,inga tester hemma och allt typ stängt idag ,kilar iväg och köper imorgon OM mensen inte kommit tills dess=) fick ju neg bim-1 så säkert bara mensen som är sen =) 

• sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:29:56 följande:
    Vågar inte säga tack ännu..man vet ju aldrig om det var "fabriksfel" på testet eller något..

Men hoppas gör jag allt, ska köpa ett nytt test jag också.
    Hoppas så för din skull att mensen inte kommer Pumann (L)  
    tack =) ja klart man hoppas men .. ja ni vet .. fötterna på jorden men du ...du ska bara sväva nu =)

det där är inget fabriks fel.. trixade med det och det är brett och rosa!! 
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:33:26 följande:
    Jag är så lycklig..helt sjukt
    Tårarna bara rinner.. 2011 har varit ett sånt jobbigt år för mig och min familj...och om detta är sant så skulle allt vara så skönt..jag vill så gärna Hjärta 
    jag förstår dig . 2011 har varit ett tufft år för min familj också ... våga tro =)

men ta du ett digitalt imorgon så ska du nog få se =) 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-01 16:32:07 följande:
    Måste bidra med mitt test...feel free to analyze

Vet ju inte vart jag är i min cykel riktigt men tidigt är det än så länge iaf

Det första är det inget mixtrat med men den andra bilden har jag lekt lite med..

jag ser ingenting .. men som du sa.. tidigt än 
  • sweasmamma

blev allt liiiite sugen på att sticka iväg till statoil och köpa ett litet rfsu test !!! =) eller så avvaktar jag och se om mensen kommer

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-01 16:38:31 följande:
    japp.. vet inte .. men troligtvis ca ÄL+5 så det är PÅ TOOOOK för tidigt för att egentligen se se nåt.
    OJ ja det är det nog ja =)

jag fick neg igår morse äl +13... ingen mens än men dagen är inte slut än .. =) 
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:39:30 följande:
    Jooo får köpa ett..men som du sa allt är väll typ stängt idag!!!
    Men får gå och köpa ett imorgon .... men jag har nog något test kvar här hemma som jag ska ta ikväll bara för att se om det kommer upp ett streck då vågar jag tro på det lite mer ...

Va jobbigt för er:( hoppas 2012 blir ett bra år för oss båda..

Min sambos mormor gick bort och vi fick alla våra missfall och ja det var jobbigt.
    Men nu jäklar.. nu jäklar ska vi ha lite tur också eller hur Pumann?        
    min mormor gick bort i cancer och det har varit mkt mkt.. min närmast vän 30 år utreds för leukemi,en annan nära vän förlorade sitt barn i magen v 22.... ja man hoppas ju för allt va man är värd!!!
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:41:20 följande:
    Men hur känner du i kroppen ?Känner du att mensen kommer eller känner du "nej den kommer inte"? Man kan få en sån där känsla.. jag är som du en testnarkoman och hade säkert åkt till statoil men sen gillar jag inte RFSUs test..dem brukar oftast vara lite svåra tycker jag..

Kram
    ja jag gillar inte heller dom... 

jag har ömma bröst sen 3 dagar tillbaka,brösten känns större och varmare typ..... konstigt ..

du .. har du koll på din tapp och så ??hur den känns nu liksom 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester