• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

såhär ser det ut 15 min efter tiden
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-01 16:04:44 följande:
    JAG SER MEN SÅ SÅ SÅ SÅ SVAGT 

hur känslig är testet?? 
    vetifasen vad är det tjejer? 20 eller?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-01 16:08:30 följande:

Alexander =) seeeer =) ser du =)
    ja jag ser :)
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-01 16:18:34 följande:
    det brukar vara 25 men jag beställde hem stavar som testar 10 man kan testa redan 7 dagar innan och billigt +fraktfritt fick hem de idag tänkte bara tipsa 
    jo jag vet babytime har extra känsliga men tydligen visar de ganska dålig färg på stickorna så jag tänkte inte ta dom utan litar mer på testlagrets
  • alexander2011
    ems02 skrev 2012-03-01 16:19:15 följande:

Jag har tagit två test och bägge visar ett rosa svagt streck men under själva plastdelen, är det ett spökstreck eller inte? Efter en timma nu när ja kolla på det igen har den rosa delen flyttats upp nära det andra strecket så att nu ligger det i testrutan. Men testet ska tas tidigast första mensdagen enligt instruktioner och jag är en vecka innnan mens. har det någon stor betydelse för huruvida det stämmer eller inte? vad tror ni? betyder strecket att jag är gravid?

Direkt efter

ca en timma efter

den är ju ganska utsmetat så jag föreslår att du ta ett nytt test imorgon bitti
  • alexander2011

meooow: asså jag ser ju nått :)

• alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-01 16:25:25 följande:
    Alexander2011:

tack för trixningen, får se om jag tar ett innan läggning eller imorgon biti.. nu är jag exremt otålig hahaha
  • alexander2011

ok, testoman som jag e såå har jag hållt mig sen i eftermiddags. ska ta ett test igen strax

• alexander2011

hehe, aja värt ett försök :) tack

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester