• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-02 21:16:48 följande:
    Äl+11

12 väl?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-02 21:22:56 följande:
    fick 1.a utslaget på äl testet den 21:a så då måste de väl va 11? el haha ja e värdelös o räkna sånt här
    ok, trodde vi hade äl samtidigt. fick utslag den 20:e så jag är på bim-2. kalla mig koko, tog två testlagrets nu, ca 3,5 timme har jag hållt mig för att utelsuta att det var fel på testet. imorses anade jag mig ett sträck o sist nu vitt Skäms visar det inget så skiter jag i o testa mer. lite nöje måste man ha, hahaha...testerna är ju till för o användas
  • alexander2011

joo även fast det är en lite suddig blid så ser jag, ganska brett :) men svagt

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-02 21:40:28 följande:
    kände av äl den 20:de också men hade bara svagt utslag på testlagrets då, o neg på CB äl test, men kände av älmagen ordentligt även då, tisdagen hade jag fullt utslag på både testlagret o CB o även onsdag.=)

jo dom e ju de, men e ej så impad av testlagrets, men bra till o ha för o förverka dom tidigt =) haha hoppas verkligen för oss båda att de e våran tur denna månad =)
    jag hoppas jag med, tror iofs att du ev kommer plussa denna gången...vi får se. är nog ganska kört för min del :S kanske borde testa nått annat märke oxå
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-02 21:48:25 följande:
    Knasten mailat dig igen =)

Alexander: Ja har du nå andra test hemma??? sist i nov då jag hade testlagrets så plussade jag inte med dem förns typ samma dag, tror de e olika dom som får plus tidigt på dom el inte!!!

ja sist jag plusade så plusade jag på bim+12 med dom :( nejj eller jo, har cb digital men den vill jag spara några dagar till. har bara testlagrets
  • alexander2011

EQ85: jag ser på dina tester, men cb skulle jag inte lita på. är för likt spök

jennie: Grattis!!!! köp en dogital för att få det bekräftat men det är ingen tvekan, supergrattisHjärta 

• alexander2011

tog ett test o fannnnnn :( jag tror banne mig att det inte är nått. slänger upp bild snart

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-03 10:31:29 följande:
    Tack, har 3 digitala hemma redan =) haha har förberett =)
    om det visar nått nu o du har flera. ta ett imorgon bitti. visar det inget då, avvakta några dagar.
  • alexander2011

dagens, så negativt som det kan bli, bim imorgon så här e det nog kört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester