• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-02 09:48:00 följande:

Hjärta Godmorgon tjejer!

Idag går jag som på små rosa moln.. Vi pratade igår och har kommit fram till att eftersom vi inte ens bott ihop utan har setts 1 max 2 ggr per månad sen i höstas och därmed försökt pricka ÄL men ibland kanske missat den med 2-3 dagar... Det känns liksom inte som riktiga försök.. Eller jo det är det men vi har ändå sagt att nu kör vi 3 "riktiga månader" med regelbundet mys och inga tester och OM det inte tagit sig i Maj så kör vi på med utredningen som vi påbörjade igår.

Känns som en bra idé för när vi pratade igår kändes det bara löjligt att dra på den stora gasen när vi liksom inte ens provat på riktigt!! Ville liksom bara dela med mig... För ni är ju så involverade här inne :)

låter som en bra ideé.
  • alexander2011

ok dagens, hjälp mig. tror banne mig nu att fan, det är inte nått denna månaden heller men varför mår jag såå illa hela tiden o har ont i magen? :(

gahh hatar när testlagrets tester är gropiga. får bli en till senare för denna är inte lättläst. ser ni nått?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-02 10:24:48 följande:
    Alex när va nu BIM igen?
    om 2 dagar
  • alexander2011
    Meoow skrev 2012-03-02 10:24:31 följande:
    Jag tycker mig se något, men väldigt svagt och som sagt svårt att se pga "gropen" :/
    jag kan ana nått, iofs så plusade jag inte sist fören bim+12 såå om mensen inte kommer så finns det hopp
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-03-02 10:30:45 följande:
    God morgon!!!

Vilken härlig vårdag det är ute... Hoppas man orkar ta sig ner till sjön o sätta sig i solen en stund... Glad

Tycker oxå mig se något!!!!
    ja härär det underbart väder men kyligt i skuggan, VÅR!!!

asså kanske man anar nått men varför blir det inte starkare? 
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-03-02 10:34:00 följande:
    Det är från person till person.. Det är inte alltid det blir starkare från ena dagen till den andra. Det kan ta några dagar innan det blir starkare...

jag hoppas det blir starkare. har ju haft mensvärk sen äl i stort sett. mer ihållande de senaste dagarna o mått illa konstant i 4 dagar nu..så är jag inte gravid så är det pga att mensen kommer snart, då gråter jag isf :(
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-03-02 10:59:05 följande:
    Fredag igen. Tycker just nu veckorna springer iväg.. Är barnlediga i helgen(gillar det inte) så vet inte vad man ska göra.. Längtar efter att få plocka fram trädgårdsmöblernaGlad

Vad ska ni andra göra i helgen???  
    bjuden på inflyttningsfest, blir nog inte att gå. känner inte för det o ifall en ev skulle vara gravid så är det inte smart. sambon har 3 innebandymatcher. ska ev se nån o sen på söndag ev en resa ner till hans bror i halmstad. ligger ca 30 mil härifrån
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-02 11:31:16 följande:
    Förresten ska man börja med apiforce nu då eller??

jag testade ju den en månad bara och enl läkaren när jag gjorde VUL så fanns det stor chans att jag dubbel-äggade den månaden eftersom det syntes två mogna ägg...tyvärr missade vi ägglossningen just den månaden pga dålig planering

jag har ju liksom ett sista "hemmaförsök" nu innan hormonstimuleringen...

Tröstade mig själv med en klippning i dag... Nöjd att hitta en frisör..i lilla Herrljunga som förstod vad jag ville ha

ja asså jag åt apiforce denna gången från mensens första dag till ägglossningen såå kör på
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-02 12:03:13 följande:
    hej tjejer. kikar in snabbt !ligger i VÄRSTA influensan, ont i varenda mm i kroppen, snorig ont i halsen feber och hosta!!

min make väckte mig nyss med the macka och halstabletter, men nu ska jag sova igen  

usch hoppas du kryar på dig snart.

vilken go man du har :) gulligt av han  
  • alexander2011

jennie83: har du testat idag igen?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester