• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

c89 skrev 2012-03-02 18:55:48 följande:
    Åååh så svårt... tycker mig se något, men om det är hög sannolikhet för spök eller inte beror ju lite på hur många dagar efter ÄL du är? 

äl+12 idag
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-02 19:02:10 följande:
    Alexander2011:

Jag ser ju !
    Håller verkligen tummarna för att du är låghormonare =D 
    kan tyvärr inte se bilden :(
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-03-02 18:56:13 följande:
    När kan man räkna med att tröttheten sätter in, vid en grav?
    Jag har sedan Ons (också den dagen mina spottings började, har avtagit idag)
    varit så JÄVLA trött. Verkligen extremt trött. Jag äter som vanligt, sover mina timmar & är igång som vanligt, nästan, för jag orkar inte fullt ut längre.

BIM -3 ca idag..kan tröttheten redan ha kommit?
    I samband med blödningar så är jag väääldigt fundersam..

det e väl väldigt olika. på mig först v6
  • alexander2011

nuuuu ser jag bilden, tack ändå knasen, jag hoppades oxå men nuuu när jag tittar på bilden är sträcket vitt :( såå nää denna gången var det ingeting. tar ett imorgon bitti. syns det ingeting då så tar jag inga mer tester utan väntar på  mensen

• alexander2011

måste varit färgrester som drog förbi eller nått :(

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-02 19:41:18 följande:
    Är det dött ikväll också? Trååååkigt...
    haha, ja..mest livat på morgonen. vet inte avd det är med alla. är bara jag testoman eller?
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-03-02 19:50:15 följande:
    Och jag har inga test... Annars hade jag slängt upp ett bara för skojs skull. Hade säkert fått spök oxå!
    XD
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-02 19:47:26 följande:
    Alex: jag hade gärna testat med dig, äl +1 idag så jag tror jag väntar, haha! Undra om ägget simmar runt ensam eller befruktad där inne? Hehe

haha, ja det är ju ingen ideé :) men 13 dagar kvar så kan du testa hihi..då har typ jag äl ist
  • alexander2011

frustrerad 'r jag över mina tester, växlar mellan hopp o lönlöshet typ. ena stunden tror jag bergis..jaaa nu kanske det är nått till...näää det blev inget denna gången heller

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester