• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kissa kissa =)

• sweasmamma

MEN ... du är gravid... det betyder bara att du blev befrukad för 2 veckor sen ..snart 3 !!! hade det inte vatt nåt hade det inte visat alls!!!!!

• sweasmamma

du är ju gravid.. va glad för det !!!

en annan lär ju inte lyckas !! har inte nämnt äl test och dyl men maken vill inte,han är för pressad och struntar i det .. MEN ... jag visst att denna dan skulle komma=)

• sweasmamma

håller HELT med!!!! samma oro som jag hade ... och nu oroa mig sig för att hom ska skada sig osv .... men just under graviditetet och första året då det är som vanligast med psd.. fy alltså ,det är underbart att bli mamma men det är också ett orosmoment .. men jag hade inte bytt det mot nåt annat

• sweasmamma

inte en aning .. jag tempar inte =)

slemmis.. jag såg heller inget ,tyckte mig se nåt på understa men ... nje...

• sweasmamma

jag tror jag har ganska hög temp .. ibland 36.6 och ibland 37.4 ... så det orkar jag inte hålla koll på... kanske nästa månad =)

• sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-06 17:25:11 följande:

Hörrni! Jag är ju supergravid! Vill bara tacka er för att ni otaliga gånger har tagit er tid till att hjälpa mig att analysera mina tester.. Nu ska jag försöka njuta.
    Kram på er!
    nice!!!!! inget att analysera där inte =)
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-06 18:16:01 följande:
    HALLÅ!!! Jag tog ett test precis, har som sagt testat minus flera ggr redan.. och då har jag inte sett skymten av ett svagt streck... men nu tyckte jag att jag såg ett!!! :D :D Måste ladda upp en bild... ser säkert i syne...
    bild bild =)
  • sweasmamma

splink!!såå roligt . grattis igen 

together!! du har fina streck,du har fått ett gravid på digitalt,jag tror verkligen innerligt att allt är ok!!du är gravid vännen !!!vi har alla sett din stegring och det digitala hade ju inte visat nåt om det vatt på väg bort !! stora stora styrkekramar till dig  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester