• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag har bara använt äl test EN gång .. neg i 2 dagar ,positivt kl 10 och 15 och neg kl 21, fortsatte testa ett par dagar och det va neg ...

• sweasmamma

min man vill att jag ska nämna höjning på stickorna så han är förberedd...annars säger jag nada denna månaden !! jag kommer testa med gravtest sen,köpte hem 10 st men ska inte säga eller visa honom.. först den dagen jag får starkt på stickan kommer jag visa honom... =) när den dagen nu kommer ... nu kommer vi kanske inte mysa sp mkt då jag slutar röka idag ,from imorgon är jag rökfri,antar mitt humör kommer förstöra en del =)

• sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 14:12:04 följande:
    Hejdå alla ÄL stickor och glada gubbar på CB digital.

Hej Clearblue Fertilitetsmonitor. Nöjd med mitt inköp
  • sweasmamma
    Minihopp82 skrev 2012-01-04 22:21:13 följande:
    Hej!

Är helt ny här och skulle behöva lite hjälp! Jag är någonstans på bim-4 eller bim-3 och testade igår och idag fast det är lite tidigt...Jag har använt testlagrets, har aldrig fått någon tillstymmelse till streck med dessa förut, har varit helt kritvitt. Nu tycker jag mig se något som blivit lite starkare bara under dagen (och sen igår kväll när jag såg det första "strecket"). Inbillar jag mig här? Det är ju väldigt svagt, helt klart!

Kan tillägga att mannen är mycket skeptisk även om han också ser strecken även i "halvskum" belysning. Han vill inte att jag ska bli besviken sen, om det nu är något knas med testen. Jag har ju hört mycket om de sk "spökstrecken", kan detta vara det? Förstår att jag borde vänta till bim, men kan inte hjälpa att hoppas liiiite:)  De kommer efter kanske 5 min, och försvinner inte när testen torkat sen. Vad tror ni, inbillar jag mig? 
    Tack, tack!

GRATTIS!!!!
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2012-01-05 09:01:59 följande:

VUL idag 10.40. Ska vara i v. 10+3. Är så klart livrädd. Vill se en plutt som vickar på rumpan tack...

(med sonen var jag på VUL i v 10 och då rörde han på rumpan :)

va myyysigt !!!!! =)
  • sweasmamma

ja något tjafs orkar vi inte med!!!

som sagt ,denna tråden är ju till för oss som vill lägga ut svaga test och hålla hoppet uppe,dom som inte gillar det behöver inte skriva här.. och BEBISVAGGA..du har varit mkt aktiv i denna tråd tidigare och alla här har hjälpt dig sååå otroligt mkt,känns inte rätt om du ska klanka ner på nån ,men att du valt att gå vidare..bra för dig men vi andra vill klamra oss fast ett tag till !!

• sweasmamma

morrn ... här händer det mycket när man ligger sjuk 1 1/2 dag !!!!

inte hunnit läsa igenom allt men grattis till plus nu som plussat och slemmis... jag vet inte om det är mina ögon men tyckte mig se nåt liiitet svagt på testet ... avvaktar spänt !!

Nikas:fyy va jobbigt ,vilken pärs men som sagt ,säkert bara efter vul... försök koppla av !!!

Nu.. NÅGON som kan lägga till mig på bim listan.konstig data på jobb  BIM 25/1 el 26/1... skriv 26/1 =)

• sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-06 08:42:28 följande:
    Jag skulle nog inte testa med olika märken av äl test.

När jag hade monitor så rekommenderade dom tom att inte testa med äl test från olika förpackningar då variationer kan förekomma.

precis va jag tänkte skriva... ditt översta från igår.. skulle jag säga va nästintill pos men det från idag det nedersta neg
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester