Själv har jag inte ett hum om när jag hade ÄL efter gårdagens slem i underlivet. Testade mig på kultetstet, och slemmet löstes inte upp i vattnet så det borde ju vara ÄL slem. Men idag är jag torr som ett fnöske. Fattar nada.
Trodde mig ha ägglossning förra tisdagen. Testade med äl test direkt efter blödningen slutade och dom va ju starka svaga starka svaga.. och sen på måndagen när jag kom hem va dom svaga och sen tog teten slut så jag testade mig inget på tisdagen. Testade på onsdags kvällen och fick ett väldigt starkt men inte pos test så trodde mig ha missat stegringen på tisdagen. Hade även lite ont i tjejmagen på kvällen . så jag antog jag hade ägglossning då. Men mina ömma bröst som brukar komma några dagar efter äl uteblev.
Igår hade jag som sagt slem som jag kunde bygga broar med. Inte riktigt det här gummislemmet som är helt genomskinligt nästan utan mer kletigt slem blandat med vitt.. absolutt seeeeeegt. och då gjorde jag kultestet. och det sjönk till botten....
Jag jobbar etermiddag och mannen förmiddag... Jihooo om det nu är ÄL på G. Väckte han igår och det slutade med att jag SOMNADE! helt dööööd. Får se om "jag" får en ny chans i natt... annars är det ju snart helg.
Oj det blev långt.