Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-02-29 19:39:16 följande:
    Men du plussade väl?!
    Jag har missat några timmar av tråden när jag jobbade..uppdatera mig snälla du! vad händer?
    nää alltså jag har inte fått något plus...inte något som jag litar på iaf... inget tydligt.. massa svaga, luddiga men inget tillräckligt tydligt...
  • slemtorsk i din bralla
    Binegar skrev 2012-02-29 19:41:32 följande:
    Och du vill inte ta ett digitalt för att risken är att det är negativt, antar jag? Rynkar på näsan
    jag har inga digitala hemma heller.... har beställt så de kommer med posten i morgon eller fredag, jag har ju bim på fredag så tanken var att jag ska ta ett på lördag om inget hänt tills dess...

Jag bor ju mitt ute i skogen och apotek ligger 2 mil bort, sen har jag praktik på socialkontoret och kan iofs smita bort till apoteket men det är inet säkert att jag hinner fram o tillbaka på lunchen i morgon heller- för det är en liten bit och jag går inte jättefort ha ha...så därför beställde jag så de kommer i brevlådan
  • slemtorsk i din bralla
    Binegar skrev 2012-02-29 19:45:04 följande:
    Åh så smidigt att få hem de istället om det är knepigt att ta sig till apoteket :)
    Hoppas hoppas för din skull!
    ja jag hoppas verkligen... men vi får se till helgen om det blir något klarare besked...
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-29 20:00:56 följande:
    hej tjejer . hemma igen och ondare nu =( hon har tryckt och känt !!!

okej . hon såg vätska i livmodern, mer än vad det ska vara !! samt en SUPERTJOCK slemhinna som visade att jag skulle ha mens vilken dag som helst nu ...vilket jag INTE ska ju , samt såg hon va hon trodde va en hinnsäck med något i !dock va deras test neg men dom tog blodprov och skulle kolla, antingen är det en graviditet ELLER så har det varit en graviditet med rest i ??? ja det är dom svaren jag fått!!!

hon skulle ringa mig nnan helgen ang hcg provet  
    oj oj då.. tänk om du är gravid då?!?!
  • slemtorsk i din bralla
    kanske 4a skrev 2012-02-29 20:59:11 följande:
    Hej på er tjejer. Är såååå trött så jag måste lägga mig nu. Har en sexåring som vägrar inse att han ska sova i sin säng och håller oss vakna på nätterna, blä! Bra träning inför ev bebisi iof, men utan hormonerna till hjälp :) 

Swea: Bra att du äntligen åkte in, jag säger som Knasten, trodde också du råkat ut för ett X. Jag hoppas du är gravid men det låter ju ändå inte bra med de smärtorna du har.  Kram!

Slemmis: Jag anar streck på några av dina tester, spännande!!!

Själv har min bruna slemmiga flytning kommit idag, vilket brukar betyda positivt äl test om 1-3 dagar. Så snart kan jag bli skenis igen hehe. Vet inte hur vi ska orka få till det dock.

natti natt       
    jag ser också streck på några av mina tester *ASG* men jag vågar verkligen inte tro på det... inte än........
  • slemtorsk i din bralla

Bim-1, supernegativt test i morse o mensvärk gör mig säker på att den inte blir ngt den här gången heller...bara att förbereda sig för ivf igen.

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-03-01 07:16:42 följande:
    Slemmis: Vad tog du för test?
    Testlagrets..

Jag har ju fortfarande väääldigt ont i tuttarna så det är konstigt......men jag får vara realist också och inte lyfta allt för högt mot molnen
  • slemtorsk i din bralla

kan ju iaf visa morgonens test för er..... men som sagt... inte troligt att det blr någon novemberbebis

Men shit vad mörka de blev..... trixa ni som vill....
  • slemtorsk i din bralla

Ang svagare test längre in i grav:

Efter några veckor (tror det var vecka 7) så minskar hormonhalten något vilket kan ge svagare tester...FULLT NORMALT alltså att man i vecka 9 får svagare test än i vecka 4-5

• slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2012-03-01 11:33:43 följande:
    Fast alltså.. det där förstår jag inte riktigt... hcg peakar ju v 11+12 för att sedan avta.. det är ju anledningen till att man brukar må bättre därefter... jag fattar inte riktigt...
    enligt den sidan jag kollade i går var det peak runt v 7-8 så det är nog individuellt..alla mår ju inte dåligt heller i början av grav men det betyder ju inte att de är låghormonare...jag var det INTE förra gången men mådde jättebra fram till veka 25.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester