• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Löjliga fam. det ser ut som dina blir starkare :) grattis!!

• MissMollis

Hmm det knasar lite med att göra inlägg för mig.. Kan tex inte citera inlägg el ladda upp bild :(

Skulle visa er ett test fr i morse, är heeeelt förvirrad buhu..

Jag har eg bim i morron men har redan haft mens, den kom tidigt i sönd o sluta igår. Den va lite konstig typ ganska vattnig men annars ungf lika mkt som d brukar. Har inte testat ngt för har lagt testförbud på mig själv före bim. Men så ville ja kolla pga konstig mens o då blev det ju ett pluss.... till o med ett tydligt pluss o det va den bilden ja skulle visa men kanske kan få in den senare.. Hur fn ska man tänka nurå???? tidigt mf?? eller vad?? Blä att det ska krångla så mkt, har försökt sen i jan o haft två mf så känner mig inte direkt hoppfull mer arg att ja testade..

• MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-28 09:31:02 följande:
    va konstigt ... kan du inte lägga bilden bland dina bilder???

men om det vatt vattnigt kan det vara genombrottsblödning,behöver ju inte betyda mf men fortsätt kolla om du får starkt plus.. men få starkt plus efter mf?? brukar väl bli svagare när det lämnat kroppen så att säga!! håller verkligen tummarna 
    Å nu kan ja citera! ska slänga upp bild då, men det är inget starkt plus, d e svagt men tydligt, hade jag inte haft blödning hade jag utan tvekan tagit det som positivt. Men ska testa lägga upp bild nu..
  • MissMollis

Svårt o få bra bild men ni ser kanske iaf, det kom upp efter 30 sek o är ett distinkt rosa streck (testet torkat o svagare här för trodde ja glömt mobilen hemma men den låg i fickan, är totalt snurrig idag) .. Men så jävla kostigt ändå. Om ngn undrar är det ett Doc morristest (isärplockat för man ser bättre tycker ja iaf..) Har provat testen förut men då inte fått ngt alls på dem. Jag får väl se i morron då hur det ser ut antar jag, fortf helt förvirrad varför d blir så här :/

• MissMollis
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 10:22:28 följande:
    tyvärr neg, det sitter för lång ifrån kontrollstrecket

Fast d sitter rätt, är utplockat från en hylsa o strecket sitter rakt under "testfönstret" så det är inga konstigheter med det, har haft många konstiga streck på fel ställen osv osv men detta vet jag är rätt dock vet jag inte varför det ger utslag när jag precis haft mens..
  • MissMollis
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 11:07:38 följande:
    Sorry fel av mig.. Det finns nog fler.. det jag tänker på är som ett cb test... med plus...

Ingen fara! :D Tack att du tittade iaf. Detta test ska vara två lodräta streck.

Men jag vet inte jag.. Väntar några dgr o kollar igen kanske haft ett tidigt mf som jag råka upptäcka :O Var så inställd på att jag haft mens så känner mig helt upp o ner ida!
  • MissMollis
    alexander2011 skrev 2011-12-28 11:08:19 följande:

jag ska snart läsa det jag har missat, är på bim+9  el 10 idag. kan ni se nått på mina tester? jag blir tokig på alla linjer jag ser i syne. behöver era ögon, översta bilden är efter utgående tid o resterande inom tiden

ser ngt men mkt svagt ser ut som en mörkare skugga mitt i iaf, jag hoppas det smäller till o blir starkare snart :)
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-28 11:16:20 följande:
    jennie

Svagt men jag ser det o det är ju brett oxå, borde inte vara spök tycker jag!!
  • MissMollis

TimRasmus ser även på ditt (jag verkar se streck överallt idag;)) även om det är jättesvat ser jag ett brett steck.

• MissMollis
    alexander2011 skrev 2011-12-28 12:26:16 följande:

tycker oxå se mig nått men varför kan det inte bli starkare. börjar bli otålig nu

du har ju sagt att du plussat sent förut så jag tror stenhårt på den teorin, för ngt är det ju som ger de där svaga, jag får inte spökstreck man kan fota på teslagret, då e det bara mina ögon som tror sig se streck på dem inte kameran :P

förresten hur ser de ut i genomlysning? blir de starkare då? Innan ett mf ja hade i aug fick jag bara jättesvaga streck på testlagrets, men i genomlysning ploppa de fram lixom :o

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester