Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Löjliga fam. det ser ut som dina blir starkare :) grattis!!
Löjliga fam. det ser ut som dina blir starkare :) grattis!!
Hmm det knasar lite med att göra inlägg för mig.. Kan tex inte citera inlägg el ladda upp bild :(
Skulle visa er ett test fr i morse, är heeeelt förvirrad buhu..
Jag har eg bim i morron men har redan haft mens, den kom tidigt i sönd o sluta igår. Den va lite konstig typ ganska vattnig men annars ungf lika mkt som d brukar. Har inte testat ngt för har lagt testförbud på mig själv före bim. Men så ville ja kolla pga konstig mens o då blev det ju ett pluss.... till o med ett tydligt pluss o det va den bilden ja skulle visa men kanske kan få in den senare.. Hur fn ska man tänka nurå???? tidigt mf?? eller vad?? Blä att det ska krångla så mkt, har försökt sen i jan o haft två mf så känner mig inte direkt hoppfull mer arg att ja testade..
Svårt o få bra bild men ni ser kanske iaf, det kom upp efter 30 sek o är ett distinkt rosa streck (testet torkat o svagare här för trodde ja glömt mobilen hemma men den låg i fickan, är totalt snurrig idag) .. Men så jävla kostigt ändå. Om ngn undrar är det ett Doc morristest (isärplockat för man ser bättre tycker ja iaf..) Har provat testen förut men då inte fått ngt alls på dem. Jag får väl se i morron då hur det ser ut antar jag, fortf helt förvirrad varför d blir så här :/
TimRasmus ser även på ditt (jag verkar se streck överallt idag;)) även om det är jättesvat ser jag ett brett steck.
du har ju sagt att du plussat sent förut så jag tror stenhårt på den teorin, för ngt är det ju som ger de där svaga, jag får inte spökstreck man kan fota på teslagret, då e det bara mina ögon som tror sig se streck på dem inte kameran :P
förresten hur ser de ut i genomlysning? blir de starkare då? Innan ett mf ja hade i aug fick jag bara jättesvaga streck på testlagrets, men i genomlysning ploppa de fram lixom :o