• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mna tester från TL kommer inte imorgon utan jag får snällt vänta tills måndag

• alexander2011
    emmsi: asså jag tycker det ser positivt ut fastän det är färgrester =)

Evur: ska hålla tummarna för dig att det går vägen och att det var en genombrottsblödning för det där 'r ju positivt.

mini leonie: är du säker på at det är spök?   
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-08 21:26:21 följande:
    Alex och godisbilar:
    Gjorde ju VUL förra torsdagen och det borde synts då...? Vi sågs ju inte under ÄL i februari

men vad knepigt Förvånad
  • alexander2011
    Sömntutan skrev 2012-03-08 21:30:11 följande:
    I morgon tjejer plockar jag ut min spiral och börjar bebisverkstaden på riktigt. Jag hoppas att ni får tillfälle att hjälpa mig att läsa av mina gravtest som jag med all säkerhet kommer förbruka på löpande band. Jag är dock väldigt osäker på min ägglossning då jag inte haft mens på 6 år pga. min insatta hormonspiral. Hoppas dock att min cykel kommer igång snabbt. Någon som har nån erfarenhet av detta med att ha haft spiralen länge och inte ha någon som helst koll på sin ägglossning? Hur länge tog det i såfall innan ni var "på banan igen"?
    Nu vet jag att jag är OT igen, men jag är säker på att ni här inne är sååå kunniga på detta. Jag känner mig så lost. Var ju nästan 8 år sedan jag var i detta lyckorus senast.
    hihi, ska bli spännande o se hur det går för er. nä spiral hade inte jag men hade nuvaring o på ca 6 mån hade jag 3 menstrationer när jag annars har en 30 dagars cykel. kan ta ett tag innna mensen kommer igång men jag ska hålla tummarna. spännande :) lycka till
  • alexander2011

inte jag iaf :S fattar verkligen inte vad det är med min kropp eller tester. antingen många spök eller för låga halter av hcg

• alexander2011

lillabambi skrev 2012-03-08 22:40:24 följande:
    vad testar du med för test?

just nu babytimes extra känsliga. hade tänkt ta ett nu på kvllen menkänner att det inte är nån ideé.
    mina tester från testlagret kommer på måndag och såhär såg mitt cb ut igår, det är det som gör mig besviken. om det är nått varför syns det inte eller fick jag spöksträck?

• alexander2011

såh
    är såg det ut när det var trixat
  • alexander2011

ja det gör jag med men just nu med dessa stickor verkar dte inte visa nått i stort sett :( får se hur morgondagens test ev ser ut om jag gör nått

• alexander2011
    lillabambi skrev 2012-03-08 23:10:48 följande:
    åh jag hoppas du fåer ett tydligt plus tjejen  
    nu är det sängen! nattinatt  
    tack :) natti natt
  • alexander2011

ok dagens test, inte morgonurin. hade besök på morgonkvisten :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester