• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser tyvärr inget men fortfarande mkt tidigt ju =) tjock slemhinna får man ju vid äl och graviditet ju så hoppas

• sweasmamma
    simple82 skrev 2012-01-18 19:55:35 följande:
    Hej, jag la in bilder på sidan 1729, vad tror ni och kan någon fixa dom? vet inte helt vem de är av er som är så troligt duktig på sånt.. =0)

Och STORT grattis till alla + =0)
    dom är ganska suddiga men jag kan testa 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-18 19:58:13 följande:
    Hej igen tjejer..

Ligger i soffan och är ledsen.. Borde väl inte va det men.. Hade samtal med mannen idag och han vill verkligen vänta med bebis. Vi sa att "blir det så blir det" och jag har spårat iväg lite i drömmen på egen hand. Jag behöver ett jobb innan vi kan skaffa ett barn till.. Jag inser ju detta också men är "det löser sig" typen.
    Känner mig jättebesviken och klump i halsen, tårarna faller men jag förstår ju att detta är det bästa. Ändå sprack drömmen lite om en bebis snart.

Hejjar på er vänner!! Ni e underbara!
    näää gumman då!!! va jobbigt! bara för det så kommer det smälla till och du blir gravid=) många kramar 
  • sweasmamma
    simple82 skrev 2012-01-18 20:05:44 följande:
    tack, längtar tills jag får min nya mobil första feb..blir tokig på denna cameran..
    förstår . jag har också kass =) använder digital systemkamera
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-18 20:10:43 följande:
    Tack kära ni! Nu säljer jag mina beställda ältest om ni vill ha? Från testlagret... Inboxa! 21st om jag inte minns fel. De kommer imorgon..
    kollade din syblogg!!!  OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!DU ÄR GRYM!!!! kommer rassla in betällningar från mig till dig ,bara så du vet !!!
  • sweasmamma

mammelie...nu syns det ännu mer!!grattis!!!!bim-7,tyckte mig se något svagt som igårTungan ute jag lägger upp bild när jag anlänt på jobb strax efter 8 !!

together! jag kommer lätt spy galla i din blogg= bra intiativ!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester