• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NÅT är det ju därObestämd
  • sweasmamma

äh jag får ingen bra bild..men det är neg =) och okej=) jag är ju bara på bim-7 och äl+7..he he,nu ska jag testa på lördag eller söndag nästa gång .. alltså bim-5 el 4 och bara hålla tummar och tår!!

Min  man är underbar!!!! han frågade mig igår hur vi kunde öka chanserna,jag pratade om apriforce och bisolvon osv... hans kommentar va"okej då får vi köpa det då" =) han är såå fin!!!!!! 

• sweasmamma

he he.. jag kan lägga upp bild ändå =) men det syns inget .. imorse så syntes det direkt,såg det bara i vinklar och vid lampa..sen nu 1 timme senare NADA!!!

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-19 10:05:52 följande:
    har också testat... ser nått tycker ja men vet ej om de e önskan =) ska ja lägga upp ??? =)
    va är det för fråga!!!!JAAAAAAAAAAA
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-19 10:03:50 följande:
    Pumann. Åh så mysig han är!
    Ang. Testet imorse så måste jag säga att d var precis likadant för mig för 2 dagar sedan.. Strecket syntes vid vinkling m.m o när testet torkat så syntes d inte alls. Därför e d viktigt att ta bild så fort dessa vänt-minuter är klara o man skymtat något! Jag tror starkt för er :)
    va gullig du är.. ja jag hoppas. lite molvärk i magen har jag allt =)
  • sweasmamma
    Squeezy skrev 2012-01-19 10:23:19 följande:
    Man kan ju faktiskt ana något där.
    .nja kanske en skugga?? tyckte man såg mer imorse. tog testet kl 7.30,hade varit och kissat vid halv 5-5
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-19 10:12:26 följande:

försökt trixa men får inte fram nåt... men cb igår såg ju ändå okej ut!! Vi är bara på bim-7 =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester