• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elmiina skrev 2012-03-19 19:53:45 följande:
    En lite konstig fråga kanske :P men hur stora bröst har du? Jag har vart gravid i somras men fick missfall. Jag fick massa symtom men kände aldrig något i brösten som så många andra jämt gör. Kan det vara för att jag har E-kupa? Eller alltså.. har storleken någon betydelse i det hela? Nu är jag i BIM-9 och har redan endel symtom, dock inga i brösten.
    B kupa, hahaha XD nja det är väl olika för olika personer skulle jag tro. asså alla måste väl inte ha alla symptomer?
  • alexander2011

angie: jag kommer vänta tills du har testat :)

• alexander2011

sweetie: ser allt sräcket :) ta ett test igen imorgon eller övermorgon :) jag hoppas det blir starkare

• alexander2011

ok tjejer. tog ett preg och ett cb idag kan ni hjöälpa mig. ser svagt på båda. svårt o få på kort men försökte iaf. vart ska andra sträcket sitta på preg? är den för nära uppsugningsdelen? svårt o se, anar att den är svagt rosa. cb kunde både jag o sambon se på :S dom två udnersta bilderna är efter fem min sen 30 min. understa cb är efter 5-10 min sen kanske 25 min efteråt

ähh lägger in preg först. blir så många bilder. snälla ser ni nått??

• alexander2011

ahhh jag vet inte vad jag ska tro nu, är på bim+14 idag. hade iofs hoppats på starkare men isst ser man nått där. har inga mer tester hemma :S får vänta tills fredag

men vad tror ni. på preg. ska sträcket vara där? cb:t ser man på fortfarande men knappt

fan vilken månad jag har haft, vet varken in eller ut hahahaha   

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-20 18:00:15 följande:
    Men ni är ju för goa.. Japp ska se om jag tar ett till sen.

Ha ha jaaa jag vet ju det och tänker på det. Nu får du påminna mig, på vilken dag "vände" det för dig?

Alexander:
    Jag ser inte, jo möjligtvis på CB men det är som det brukar va på dom :(
    Om du precis hade äl så kan det ju inte synas nu? Eller är jag trög nu? Glad 
    jag har ju inte fått mensen än och utslag 2 ggr första äl utslaget avr den 19-20 feb och nu häromdagen IGEN. tror ändå att det kan vara nått eftersom jag mår som jag gör.
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-20 18:06:28 följande:
    Aha nu fattar jag. Sorry att jag inte fattar riktigt i alla svängarna... Ser ju bra ut på trixade, men skulle du få komma in och kolla med blodprov eller hur va det?
    asså när jag pratade med gyn så skulle de inte ta blodprov för att jag inte hade plusat. den dagen jag får ett plus borde de ta blodprov.eller? läkaren har inte ringt mig idag heller. får ringa in imorgon igen
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-20 18:16:43 följande:
    ring in o KRÄV ETT BLODPROV!!!
    <3 Kram! 

ska säga t dom imorgon at jag ahr fått svagt på testerna o att jag vill in o ta ett blodprov på fredag
  • alexander2011
    hanu01s skrev 2012-03-20 18:16:44 följande:
    Alex: Fy vad dåligt, om de har lovat att ringa

ja, känns lite surt. de kunde ringt mobilen eftersom jag inte har varit hemma p hela dagen men jag har inte nått missat samtal från dom på hem tel :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester