• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

den översta är för några dagar sen
  • alexander2011
    Radioactiive skrev 2012-03-18 10:04:51 följande:
    Oj tack tjejer, vågar dock inte tro att de är sant ännu. De digitala får visa till veckan, men de är ju någoy där iaf :D kanske blir en liten december bebis då. så roligt :) skam den som ger sig :D

grattis!!! finally :) såg dina tester från häromdagen..iag syns det tydligt
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-03-18 10:27:08 följande:
    Alexander : ja ser nästan ut så. Har du inte haft någon blödning alls ? Kan ju vara så att ägget inte släppte förra månaden och därmed kom ingen mens. Det kan ju hända och är inte helt ovanligt.
    ingenting mer än att jag har haft vattiga flytningar i några veckor nu. ja asså jag vet inte. igår var mensen 11 dagar sen.
  • alexander2011
    MissÖland skrev 2012-03-18 10:42:23 följande:
    Har hört att äl-test kan visa positivt om man e gravid. Tycker det hela e mysko, har du var å kollat dig, de kan ju gör.

tänkte om mensen inte kommer snart eller om 'äl testerna fortsätter att vara lika starka så måste jag kolla vad det kan bero på. hade ganska starka innan bim oxå :S
  • alexander2011
    hanu01s skrev 2012-03-18 11:18:52 följande:
    Alex: Dag 12 brukar du väl plussa, så jag håller tummarna för imorgon då Tyst

tack, jag har i stort sett gett upp eftersom det är så knepigt denna månaden. får se vad testerna visar. tar ett test på tis. först då kommer barnbidraget
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-18 11:45:25 följande:
    Jag ser nåt Alexander :) Hoppas ff på dig !!

tack :) ska fortsätta ta äl tester. tar en imorgon igen o ska passa på o mysa med sambon OM mensen har hoppat över denna månaden så har jag äl nu..förklarar inte varför jag har ont varje dag men :S
  • alexander2011
    veronica78 skrev 2012-03-18 12:06:18 följande:
    Stämmer.. tror ju dock att hon aldrig var gravid. Har sett henne i en tråd om änglabarn åxå, så tragiskt. Tror inte tjejen har riktigt alla hästar i stallet. 
    Det sista var ju att hon skulle ta lån, åka till Danmark för att bli gravid... 

det där känner jag igen. har läst nån stans inne på fl
  • alexander2011
    Körsbär skrev 2012-03-18 14:15:06 följande:
    Hej hej Tjejer!
    Behöver låna era ögon!
    Ska ha mens den 26 mars alltså nästa måndag.
    Testet är från igår!
    Ser ni något? Antar att det kanske är ett spök streck..

Fixade ljuset lite

ser oxå på båda. tror inte det e spök :)
  • alexander2011

tog ett äl test imorses igen. fortfarande lika starkt

• alexander2011
    Vilma123 skrev 2012-03-18 14:52:45 följande:
    Hej tjejer! Läst ikapp lite nu och usch va tragisk händelse... Hoppas det går bra för er alla, håller tummarna för er! Mini: när har du bim? alexander: hoppas allt krångel löser sig, tycker det låter som en bra plan att bara mysa på nu om kroppen hoppade över mensen denna gången!
    ja det är bäst att sätta ignång igen men det förklarar inte varför jag har haft värk i magen sen äl sist  o mer o mer de senaste 2 veckorna :S men ska be om ett gynbesök eller vul så fort som möjligt om jag inte får positivt gravtest snart. isf har äl kommit tidigare denna månaden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester