• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag med, fick oxå spök
  • alexander2011
    Vilma123 skrev 2012-03-18 15:57:30 följande:
    Hmmm låt säga att det inte blir ngt denna månad tycker ni jag ska införskaffa äl test? har aldrig riktigt gjort ett sånt test innan då detta är första gången vi försöker.. är ung o min mens är regelbunden, men hsr en lång cykel på 35-37 dagar... har jag också äl på dag 14 efter mens eller är den senare?
    skulle tippa på att du har äl senare. jag ahr en cykel på 30 dagar. brukar få äl dag 14 o mensen 16 dagar efter
  • alexander2011
    cutepoison skrev 2012-03-18 16:23:11 följande:
    Sådär såg mitt ut imorse även om jag inte fick med de på bild. Är de spök?

asså jag vet inte :S misstänker det från min del iaf eftersom jag inte fick plus efteråt. testa imorgon igen så ser du. jag har inga mer cb hemma men ska införskaffa nått test på tis. mensen är ju 12 dagar sen idag för mig o har massa symptom sen ägglossningen men får ist positivt äl test igår o idag :(
  • alexander2011

såhär såg mina tester ut. gravtestet är sen några dagar o mittersta äl testet är från igår oh understa idag

ältesterna är positiva va? 
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-03-18 19:24:44 följande:
    ja det tycker jag. Att ältesten är positiva alltså
    så jävla skummt
  • alexander2011

kvällens äl test. är det positivt fast de inte är lika breda? längst ut i sträcket är det starkare. eller vad tror ni? om jag har äl nu borde den inte vara svagare än översta?

• alexander2011
    Meeee skrev 2012-03-18 20:22:31 följande:
    Alex- de där hade jag tolkat som pos.
    De andra 2 tycker inte jag ser lika starka ut.

ok fasten färgen inte är lika stark över hela sträcket? hade såhär den 19-20 februari oxå och nu ige. fattar inte
  • alexander2011

så starkt får inte ens jag när jag har äl. har aldrig fått så sttarkt..men lika starkt som kontrollsträcket får jag. är 6:e månaden jag använder äl tester

• alexander2011

du hade inte lagt ut nån bild på den meeee

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester