• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma060812 skrev 2012-03-15 15:21:48 följande:
    Alexander - Varför bokar du inte ett privat VUL ??

vet inte vart jag ska vända mig
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-15 16:42:15 följande:
    kom hem från sjukan nu...
    Nackspärr--- därav mitt onda..
    inflamaTION i muskelatur.. därav tappad känsel...

inga infektioner på g snabbsänka va på 0 ^^
    men han kunde int förklara trycket i huvet/huvudvärk som ja haft till o från under lång tid..

känns skitskönt att de int va nått värre 

åhh vad skönt att det inte var nått farligt {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-16 07:21:43 följande:
    Har ni ingen privat BM i stan ? 

Här har vi en privat BM & en Läkargrupp som har gynmott. som gör VUL/UL 

Är ju konstigt att inget visar när du gått så länge över nu .. Jag hade varit utom mig av oro ! 

satt förut o räknade o fannnn är på bim+9-10 idag inte 12.

jag ska in till vårdcentralen 14.00 och lämna urinprov för att utesluta uvi. bm trodde jag annars är gravid men att det kanske dröjer innan det visar sig. det kan ta över 14 dagar för en del innan det visas på testerna. 
  • alexander2011
    Puffmajs skrev 2012-03-16 12:52:19 följande:
    åker in akut nu pga sambon har övertalat mig :)

hoppas att allt går bra. vet sj hur orolig jag kunde vara då jag avr garvid. var inne 2 gr på vul.
    symptomerna brukar försvinna emr eller mindre emellanåt. tror inte du behöver bekymmra dig men du gör rätt att kolla så allt är bra :) lycka till 
  • alexander2011

är skitnervös. hoppas jag igentligen har uvi. är på bim+9 idag. har räknat fel på dagarna mellan äl och mensen. skulle haft mensen förra tis.

väntar på skjuts så jag får komma in med urinprovet. är det inte uvi vad kan det då vara som ger mig menssmärta o vattniga flytningar o illamående?har även varit hård i magen och huvudvärk.  

• alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-16 12:59:57 följande:
    Men vad skönt att du iaf ska dit ! Ser dom inget på det heller så skulle ju jag kräva ett VUL på sjukhuset så du får svar till slut !! Du kan ju inte gå såhär i blindo & inte veta ??

Men du +ade sent med förra oxå va ?  
    ja på bim+12 svagt. starkare på bim+13

ja jag ska prata med dom om de ev iaf kan ta ett blodprov för o se om jag ahr nån hcg i kroppen 
  • alexander2011

uppdatering, negativt test på vårdcentralen. tog iaf ett test hemma. ser ett svagt sträck på den ifrån imorses så jag fattar inte. ingen uvi eller annat.
    sköterskan trodde att jag kan vara gravid fast tidigt än eftersom det inte visade nått nu o jag plusade sent sist eftersom jag känner som jag gör.
    skönt o veta att jag inte har uvi iaf men jag blir ju inte klokare för det. efter dagens test väntar jag till måndag. slänger in bild sen. tycker det e konstigt o få så många spök annars.

har jag fortfarande ont senare i slutet av nästa vecka o jag inte får positivt så skulle jag kontakta gyn på fredag    

• alexander2011

får nog helt enkelt acceptera att kroppen verkligen spelar mig ett spratt om jag inte är det..åhh vad ledsen o trött jag blir..Gråter

• alexander2011

nej de tog inte blodprov. bara gravest...

tack för stöttningen. jag vet att detta är inget jag inbillar mig så därför vet jag inte vad jag ska troGråter 

• alexander2011

nu fattar jag ingenting. på tis är mensen 14 dagar sen. se testerna från igår. jag har fortfarande ont varje dag av o till o illamående. blir inte klok på detta. har jag äl igen???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester