Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
vet inte vart jag ska vända mig
är skitnervös. hoppas jag igentligen har uvi. är på bim+9 idag. har räknat fel på dagarna mellan äl och mensen. skulle haft mensen förra tis.
väntar på skjuts så jag får komma in med urinprovet. är det inte uvi vad kan det då vara som ger mig menssmärta o vattniga flytningar o illamående?har även varit hård i magen och huvudvärk.
uppdatering, negativt test på vårdcentralen. tog iaf ett test hemma. ser ett svagt sträck på den ifrån imorses så jag fattar inte. ingen uvi eller annat.
sköterskan trodde att jag kan vara gravid fast tidigt än eftersom det inte visade nått nu o jag plusade sent sist eftersom jag känner som jag gör.
skönt o veta att jag inte har uvi iaf men jag blir ju inte klokare för det. efter dagens test väntar jag till måndag. slänger in bild sen. tycker det e konstigt o få så många spök annars.
har jag fortfarande ont senare i slutet av nästa vecka o jag inte får positivt så skulle jag kontakta gyn på fredag
får nog helt enkelt acceptera att kroppen verkligen spelar mig ett spratt om jag inte är det..åhh vad ledsen o trött jag blir..
nej de tog inte blodprov. bara gravest...
tack för stöttningen. jag vet att detta är inget jag inbillar mig så därför vet jag inte vad jag ska tro