• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-20 18:17:40 följande:
    Haha oj förlåt jag skulle knipit igen truten Glad
    Hade jag kunnat hade jag blinkat över ett test...

Okej då, bara får rysningar när folk ska ut bland idioter och köra!!! Flört
    Var rädd om dig bara!
    Har mailat dig nu förresten...

Men du.. Ett VUL får man ju om man har ont. Inte för att det är kul att ha ont men du kan väl be om det så att det kan redas ut, eller betala och gå privat. Jag fick tid direkt när jag gick på privat VUL sist...
    asså det är ju inte att jag har såå ont konstant mer som en lätt mensvärk emellanåt mer eller mindre. jag ska höra om jag får ett vul annars så får jag kontakta nån privat
  • alexander2011

är det nån som tror att jag kan ha plusat? Skäms

• alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-20 20:51:26 följande:
    Jag ser oxå Alex ;) Tror oxå du är gravid även om det visar svagt.

Men jag tycker du ska kräva VUL !! Du måste ju få veta !!!!

ska se vad de säger imorgon när jag ringer
  • alexander2011

Uppdatering. ringde gyn idag och jag skulle få komma in på gyn i NÄL den 10 april. Det är ju aslång tid tills dess. får jag inte ett plus eller mens innan dess är det nått konstigt.

• alexander2011

Mini: jag tror allt du har en inneboende :) åhhh vad spännande :)

• alexander2011

mini: har du testat igen, vart är bilden?

• alexander2011

en fråga till er när det gäller CB!!

Jag fick ett plus igår som både jag o sambon kunde se inom 10 min men sen nån timme senare ett svagt sträck bara typ som att pluset försvann. räknas det som positivt eller är det spök!!! 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-21 10:57:03 följande:
    ja alltså mitt cb jag tog va ju starkt i ca 3 timmar sen blev det som ett tunt streck och jag är ju gravid =)

man ska kunna se det efter 2 min innan 10 min =) 
    ja men så var det för mig med. ett tunnt sträck sen. är det negativt då :(
  • alexander2011
    sweetie85 skrev 2012-03-21 11:11:12 följande:
    jag hade samma "bekymmer" igår.. såg plusset direkt.. svagt.. men de fanns där.. sen 10 minuter senare så bleknade de ganska bra.. o nu idag syns inte. :( *förvirrad*
    men samtidigt så fundear jag på om de kan vara för att jag testat så tidigt.. !?
    ta ett test om nån dag igen :)

för mig är det ju inte direkt tidigt. har ju inte haft mens sen 30 jan och hade äl 19-20 feb o utslag igen på äl stickorna 18-19 mars :S  
  • alexander2011

asså avr det ditt test mini!!!!
    men varför står det 2barnmamma på bilden?

men där syns det ju, klart det måste vara nått.    

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester