• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissAhlman skrev 2017-05-18 06:01:30 följande:

Och en redigerad

Jag har haft dom testen och dom har ALDRIG gett utslag om jag inte va gravid . DOCK fick jag en sändning när färgen inte orkade dra över hela testet utan stannade på halva men det syndes tydligt.

Du ÄR gravid . Grattis !!!
  • Miss Maria
    MissAhlman skrev 2017-05-18 11:32:19 följande:

Men tror du att man kan plussa svagt så tätt inpå äl? Enligt stickor hade jag äl den 13/5.

Ja det tror jag. Vi läser så mycket varje dag och på ul kan dom flyttar bf två veckor fram o bak och personen i fråga har gjort äl test och vet när äl inträffat. Tror allt är möjligt nu. Jag hade äl fredag och på söndag blödde jag och dom jag frågade sa att det va alldeles för tidigt för nidis...v 27 idag:). Kvinnokroppen är fantastisk!
  • Miss Maria
    MissAhlman skrev 2017-05-18 17:13:14 följande:

Gjorde 3 olika tester bla ett av samma sort som i morse men alla var blanka... suck...

Jag tror iaf att du är gravid :)
  • Miss Maria
    MissAhlman skrev 2017-05-19 05:53:44 följande:

Vad tros om detta? Morgonurin.

Du är gravid :)
  • Miss Maria
    MissAhlman skrev 2017-05-19 05:53:44 följande:

Vad tros om detta? Morgonurin.

Vad så testet idag?
  • Miss Maria
    louisep87 skrev 2017-05-31 18:17:47 följande:

Clearblue digital sa ej gravid bil-4 hur mycket törs jag lita på det?

Lita på dem fullständigt! Blir ALLTID tre streck på dig vare sig det är negativt eller positivt.
  • Miss Maria
    Tjejen9595 skrev 2017-06-23 23:18:58 följande:

Clearblue upptaget (vet att man ej ska göra så men kunde ej hålla mig.)

Fick ej gravid men vore kul omgång som vart gravid/inte gravid visar hur deras ser ut :)

Är alltid tre streck...negativt som positivt!
  • Miss Maria
    EmmaPaw skrev 2017-07-22 07:44:28 följande:

Väntat två dagar med att testa, stegringen är fin på de vanliga, syns väldigt tydligt(enligt mig) nu och kommer upp i princip direkt, så jag tog ett digitalt för att fastställa men till min förvåning så kom det fram negativt, hur starka var era positiva innan ni fick positivt på digitalt? Känner mig så osäker, ibland är jag bombsäker på att jag är gravid och sedan andra gången så blir jag så osäker på ifall jag faktiskt är gravid..

Suck.. gått runt och undrat i ca en vecka nu med symptom...

Använde oxå dessa kina test och dom visar pos mycket tidigare än digitalt gör ett nytt i morgon eller måndag så får du gravid. Stort grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester