• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-20 18:06:19 följande:
    oj så mycket ?? men dina test va ju solklara!!!!
    jag vet, vad är det för fel, har ngn av er blött som ni gått sönder tidigt utan smärta eller klumpar?
  • Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-20 18:23:20 följande:
    Hallonbilar: många kramar till dig! hoppas du inte tycker att jag klampar in här och lägger mig i....är verkligen inte meningen så du får säga ifrån isåfall. låt oss hålla tummarna för att blödningen avtar och att det bara är någon sorts konstig genomblödning! dina tester har ju verkligen sett positiva ut!
    nej nej, klart du inte gör det, jag vill ju höra att det är normalt och testerna visar pos när blöd lagt sig, har bara inte varit med om detta förrut, tack för din omtaknke, betyder så mycket för mig
  • Hallonbilar

förlåt om jga tjatar men har ngn blött som en stucken gris, ingla klumpar, rent blod ingen smärta och ändå varit gravid?

tack kiara för sitt svar ska ringa bm i morgon

• Hallonbilar
    wassan skrev 2012-02-20 18:47:05 följande:
    nej aldrig hänt mig men kolla med sjukvårdsupplysningen  1177 tror jag det är de hjälper dig säkertHjärta
    tack gumman, svårt att tänka logiskt nu bara, men jag ska ringa, är de öppet vissa tider eller hela tiden?
    ska ta test om en timme, om det är starkare är det väl ok? 
  • Hallonbilar

1177 gav mig ingenting, sa missfall fast jag inte har ont eller klumpar ska ringa bm i  morgon, kan de redan nu ta hcg prov?

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-20 19:55:18 följande:
    hoppaspåenfjärdes utskick =)

jag älskar dig swes, visst det kan vara kört för mig, jag är beredd på det. men att du es postar det visar på så stor empati och omtanke , haha kanske inte var riktat till mig men vill ändå tala om att du är en fantastisk människa och du ger mig hopp!

nej ni andra är lika söta och jag är så rädd att inte vara pk, höhö. klart massa stöttat mig och andra men sweas inlägg var så sött <3 
  • Hallonbilar
    1980 skrev 2012-02-20 20:20:32 följande:
    Hej, jag undrar om någon vill titta på min test?Glad Vad tror ni?  Jag är på Bim -2 idag.

ser ngt, härlig bakrund du har :)
  • Hallonbilar
    sassa87 skrev 2012-02-21 01:52:51 följande:
    hej alla. nu har man blivit testgalen. ser ni något.

kl 7.00

kl 13.00

sre :) bim?

kl 23.00

ser ni något eller 'r det spökstreck. någon som vill trixa
    sassa87 skrev 2012-02-21 01:52:51 följande:
    hej alla. nu har man blivit testgalen. ser ni något.

kl 7.00

kl 13.00

kl 23.00

ser ni något eller 'r det spökstreck. någon som vill trixa
  • Hallonbilar

tog just mitt sista test ser ngt liitet men, jag tror de är kört nu, hej testlagret dags för nya äl och pregtester :(

• Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 05:53:09 följande:
    tog just mitt sista test ser ngt liitet men, jag tror de är kört nu, hej testlagret dags för nya äl och pregtester :(
    tack alla tjejer ni är guld värda <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester