• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-17 08:39:13 följande:
    när har du bim nu igen ?? imorgon ??

jepp, har jätte regelbunden mens, alltid dag 28 :)
  • Hallonbilar
    Fridhaa skrev 2012-02-17 08:41:19 följande:
    Jag tror att jag ska bli egen företagare. Är de bara mig tanken hat slagit vad man kan tjäna på Äl och graviditets test?
    haha, multimiljonär, skulle kunna överleva på att sälja i sverige enbart :)
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:48:02 följande:
    Hade jag ingen aning om :-O
    samma här, otroligt faktiskt! 
  • Hallonbilar
    Helia skrev 2012-02-17 08:54:02 följande:

Här kommer ett test som är svårt att tyda på bild, men som vanligt syns det bättre irl.... Dock såg sambon också strcket imorse och det har aldrig hänt förut=)
    Vad tycker ni??
    jag ser!!!
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 08:56:35 följande:
    helia

vad är det för test förresten, och nu syns det ju jättebra!
  • Hallonbilar
    Helia skrev 2012-02-17 08:59:43 följande:
    Jag har BIM på söndag=) Det är apotekets, tog bort plasthöljet som det är i=)
    Ja, det blir ju sånt blänk när man ska fota med plasthöljen :)
    Tycker du apotekets är bra förresten, tror inte jag har provat dem, och ska i väg om ett tag till mitt apotek :)

• Hallonbilar

En fråga förresten, vilket test är bäst från apoteket, är det alltid det digitala från cb? vill ju inte riskera att få ett icke gravid om jag är för tidigt ute :( samtidigt vet jag ju att vanliga cb är spöken så det visslar om det :)

• Hallonbilar

Fan, vi som hade det så trevligt här, så måste jag gå :( Hoppas ni alla har en trevlig dag, och har det superbra! ses senare i kväll, kram!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester