• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tillökning önskas skrev 2012-02-17 08:11:33 följande:
    Fick ju en antydan till plus igår, men det blev inte lika spännande idag :/ Inte ens en tillstymmelse till streck :(

ÄL +13

Traderatest:

Apotekets:

tycker mig se något på översta ändå, måste lära mig trixa själv snart 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 08:20:26 följande:
    ha ha,,, stilfull entre,du är för rolig du !! jo jag fick ett som jag tycktes syntes väl på,sen ett som såg utsmetat ut ... har inte testat efter det 
    jag måste säga att jag beundrar din karaktär, jag har testat till förbannelse, det har gått så långt att min 3-åring när han följer med säger mamma kissa där och pekar på min kissburk, nu skäms jag fan, haha :)

det är ju inte på något sätt kört för din del och vad jag läst och sett ser det ju riktigt lovande ut för dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 08:24:42 följande:
    jag är på äl +11 idag ,troligen !! ska man köpa ett test eller avvakta och se om tanten kommer???
    Nu är ju inte smart att fråga mig då, höhö, jag tycker ju testa :)
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:23:55 följande:
    Jag skrev till maken att jag har fullt utslag på ÄL test och att ägget släpper 24-36 timmar efter och att jag är osäker på att jag vill att han ska åka bort. Han svarade "ok, vi får se hur jag gör". Så han överväger alltså att inte åka
    Men samtidigt känns det elakt. Han ska till västmanland och hälsa på sin familj och sin pappa som fyllde år i veckan. Han har inte träffat dem sedan innan jul.  
    Vilken söt karl du har :) kan han inte skjuta på resan ngn dag? Samtidigt förstår jag dig med, klart det känns lite elakt, men samtidigt så lever de ju iaf 2-3 dagar garanterat, simmarna alltså, vad jag fattat det som, men vet inte :(
  • Hallonbilar
    Vattenmelon skrev 2012-02-17 08:29:09 följande:
    Här är det trixat med:

Jag ser då ingenting.

Har du windows? I så fall är det väldigt lätt att manipulera bilder. Bara dubbelklicka på en bild så du får upp den i Windows fotogalleri (photo gallery i engelsk version). Tryck sedan på knappen "rätta till" (fix i engelsk version) så får du upp flera alternativ på höger sida. Där är det bara att ändra kontrast, färgnyanser och mättnad. Bara att leka!

tack för det tipset! :) jag ser fortfarande men nu ser det tunnare ut?
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 08:32:28 följande:
    Kan du inte hänga på då? :D Så kan ni mysa till det både på bilresan och där nere ;)
    Oskyldig
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 08:33:34 följande:
    ha ha,klart men ska se om jag får tag i nåt test idag ,jobbar nu sen ska maken iväg på krav maga träning =) då tar ju han bilen 
    haha :) får nog starta en anonyma testare linje, är ganska säker på att man inte ska trigga andra medberoende :)
    Håller tummarna för dig! 
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 08:36:15 följande:
    Haha du får spara lite säd i en liten burk och inseminera under helgen då ;) Ingenting är omöjligt! :D
    Tungan ute
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 08:36:52 följande:
    ha ha,nää då ,är ju själv sugen !!!!
    :) Det är ju sjukt svårt att låta bli, jag gör alltid klassikern, kissa jätteofta och testa, vilket innebär ingen hcg synlig nästan, de gånger jag plussat haha, iaf när det är så här tidigt :) det är ju så kul med, att se strecket komma fram :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester