• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

du tror det är utomkvet?, ska stark
    ta fortot av det digi fast monterat

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-19 06:52:53 följande:
    Hallon: mycket märkligt!!! Jag såg ju också ditt plus! Va faaan... Keep on testing!!

Angie: du är gullig som hjälper! Hur ligger du själv till i cykeln?

Själv tycker jag mig få ondare bröst? Också konstigt.. Inget mer blod. Antingen har jag haft en micro mens eller är ngt nytt på g i kroppen! ;)
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-19 06:52:53 följande:
    Hallon: mycket märkligt!!! Jag såg ju också ditt plus! Va faaan... Keep on testing!!

Angie: du är gullig som hjälper! Hur ligger du själv till i cykeln?

Själv tycker jag mig få ondare bröst? Också konstigt.. Inget mer blod. Antingen har jag haft en micro mens eller är ngt nytt på g i kroppen! ;)
    hoppas på gav <3

testade sweas i går, missade tyvärr hennes ev bild 
  • Hallonbilar
    Gummsan skrev 2012-02-19 08:41:13 följande:
    Hallonbilar: Vad hände? Kollade dina test en bit bak i tråden och dom va ju solklara +! 

jag vet inte nu mensar jag, tog digital, det dära som visar plus eller minus oxå digital och nada, vaknade nyss med mens :( jag orkar verkligen inte mer .fick ju plus :( alla såg det, tacl för din omtanke gummsan <3och alla andra förståss, men det är tungt nu, är så ledsen sitter bara och grinar, jag trodde jag verkligen var gravid nu :(
  • Hallonbilar

har inte haft sex, men man kan kanske får det, ge mig hopp hur ska det se ut om det är en kroppen fattar inte att jag är gravid och får  mens ämdå, läst om det och det kan ju hända, jag blder rött, har inget ont heller

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-20 06:45:00 följande:
    hallonbilar!! hoppas ändå det är nåt i magen !!!kontakta bm !

inatt satte mensen igång !pratade med min make och vi gör 1 försök till , försök nr 9!!!funkar inte det blir det paus i 3-4 månader !

ska äta borago from idag igen,jag tog dom på morgonen ,någon som rek ta på kvällen ist ?? 
    kram gumman, jag vet hur jobbigt det är, har följt dig länge och hoppas du får ditt plus snart kram!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester