• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Shandi skrev 2012-02-17 07:41:59 följande:
    Dagens skörd. Fortfarande lika vitt och tråkigt, vad jag kan se. Jäkla skit!

jag kan inte trixa, men jag tycker mig sen ngt svagt där, bim?
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 07:46:33 följande:
    Ja kanske? Vågar inte hoppas för mycket, bim på måndag, men har ju hört att vissa plussar sent ;)
    Det är vanligare än tidigt, verkar kanske inte så nu eftersom vi har haft jättemånga tidiga pluss i tråden :) men ngt ser jag, och det är ju låååång tid kvar, är det testlagrets du har?, de enligt mig iaf är de bästa och mest säkra tester som finns . 
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 07:51:52 följande:
    Ja det är testlagrets. Tror jag har iallafall 10 test kvar så kommer nog pinka många gånger i helgen ;) Fick nu nåt jag trodde var nidblödning precis 7 dagar efter äl, typ en femmas storlek, därför var jag så säker! Bara därför är det säkerligen ingenting! Haha. :)
    men det är ju ännu bättre odds!!! jag pinkade typ nyss med, hade hållt mig i strax över en timme och 2 cappuchino på det, fick neg, men oroar mig inte, mitt svaga pluss var ju morgonpink haha vilket ord :) väljer att tro på det och inte cappuchinopinket...ewww :)

nej men seriöst, en nidis är ju jättebra tecken!!! {#emotions_dlg.flower} 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 07:53:04 följande:
    som sagt det är vanligare att plussa runt bim =) så länge mensen inte kommer så finns ju hoppet ! jag har också bim på måndag =)
    Är så förväntansfull, jag tror ju faktiskt du är gravid redan {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 07:57:29 följande:
    DU är ju bara så söt!!!!! =)

ska jag vara ärlig så tror jag inte det längre , trodde för ett par dagar sen ,nu ,nu bara inväntar jag mensen !
    Om minnet inte sviker, visst fick du med positiv tidigt, som flera såg efter trix? isf samma som mig, och jag är ju ett par dagar före dig med bim, vi kan ju båda vara *normal* hormonare? mycket av det du skrev kan ju passa in på både sjukdom och graviditet :) Så jag tror det lurar en liten där inne! {#emotions_dlg.flower} han/hon vill bara göra stilfull entre :)
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 08:02:24 följande:
    Det är bara att dunka på honom hela helgen! :D
    Säg att ni tar en helg liggandes i sängen bara ;)
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 08:03:39 följande:
    Haha ja morgonpink må vara mer pålitligt än något cappuchinoblask ;) Haha ett plus är alltid ett plus sägs det ju! ;D
    jag hoppas det :) När ska du testa nästa gång? är ju så spännande :) jag ska köpa mig ett cb, fast jag hatar dom hahaha vid10-11 tiden i dag :) fast jag har ju 16 testlagrets kvar, haha inte klokt, vad man missbrukar :)
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 08:03:33 följande:
    Han ska bort
    Men jag ska allt tvinga mig på honom innan han åker och direkt han kommer hem på söndag!  
    jag insåg just att jag har bara wrestlat en gång under äl O-o och det var nästan exakt efter 36h på fullt utslag :)
    så jag tror du är garderad :) lever inte de små simmarna upp till 5 dygn, eller hur var det nu? 
  • Hallonbilar
    Shandi skrev 2012-02-17 08:08:57 följande:
    Haha ja man har verkligen blivit testtokig! Men det är ju skitkul också!
    Jag ska testa med rfsus tidiga idag, får dom med posten så sitter och tokstirrar efter brevbäraren i fönstret ;)
    hur är dom testen?

Hur många plus har du fått upp hittills?
    jag vet inget om de testen tyvärr, har hört både negativt och positivt om dem :) du får tala om vad du tyckte om dem, och bild givetvis haha :)

i dag är mitt första synliga streck utan trix :)
    Fridhaa skrev 2012-02-17 08:09:25 följande:
    Hallon bilar (trodde först ditt nick name var hallon båtar skyller på att jag har varit i tjänst i 10 timmar och sängen lockar mitt namn)
    Klart man ska va nyfiken annars får man inget veta.
    Jag slutade med p-piller Aug sen har min sambo pluggat i 2 år 120 mil härifrån nu i Jan blev han äntligen klar och jag testade med  äl test fick bra färg på rämsan 3/2 och vi körde på där 3-4-5/2.
    Innan dess har vi haft avbrutten sex inte de bästa men vi var inte redo riktigt innan han var färdig med sina studier men skulle de bli något hade de lilla pyret varit lika önskvärt <3

Jag har aldrig fått mens på jobb tidigare och inte granskat om ni förstår vad jag menar men 2 droppar på 5 timmar?
    Ah de kommer kanske igång..
    Inför nästa försök blir de nog äl test igen och så ska den här tanten helt skippa cigg inte ens fusk röka (röker inte på heltid men de händer) fy fy fy mig!
    Desutom FÖRSÖKA att inte bli så jäkla nervös och förstora upp allt hela tiden.
    Kommer lätt OM det är kört (ger inte upp än) följa tråden för vilka goa människor ni är.
    Håller alla tummar och tår och små tassar här hemma för att det ska bli just DIN/ER tur snart!
    Men vad skönt att mannen är klar med studierna så ni även får mera tid i hop, vad mysigt :)
     tycker det låter lovande med 2 droppar på så lång tid, det här är ju spännande!!!!
  • Hallonbilar
    JennyOhlsson skrev 2012-02-17 08:09:31 följande:
    Då är det dags för första besöket hos BM idag
    lycka till {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester