• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-05-23 17:17:54 följande:
    Alexander. Lite tidigt ännu!? Vänta tills iaf ÄL + 8-9

jo jag vet men föll för det IGEN och visst, negativt. förväntade mig igentligen inte mer än kanskeeee nån svag svagg skugga hade iaf avrit roligt. men ska vänta några dagar till :)
    Inelg skrev 2012-05-23 17:18:46 följande:
    Nu när jag var preg fick jag stickningar och drag i ljumskar på ÄL + 7-8! Mensvärk kom på ÄL +9

stickningarna o brösten. fanns det? ok :) kommer iaf vänta tills helgen så ser vi :)
  • alexander2011

negativt som sagt men men..det är långt kvarSolig
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-05-23 17:48:39 följande:
    Drag i ljumskar kan jag i efterhand också skriva upp som "innan plus symptom" fattade det inte då utan trodde att jag suttit konstigt.

Idag är det 5 veckor sen jag plussade. Tiden bara springer iväg
    jösses, ja tiden har verkligen gått fort :) ok, ja ungefär så känns det men det är lite väl tidigt att man skulle kunna känna så, rent logiskt asså så det beror säkert på annat. eller ljumskarna, mer ljumsken på höger sida o det drar och huger till när jag reser mig för hastigt
    Inelg skrev 2012-05-23 17:50:50 följande:
    Alexander. Det ända med mina bröst var att. Mina bröstvårtor blev större. Inget annat.

ok, nja inte det för mig iaf mer än stick emellanåt
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-05-23 17:58:29 följande:
    Inelg:
    Tack...Och vet du... Snart kommer du efter, det har jag redan bestämt. Fint skrivet av dig

Alex:
    Jaaa men kanske dags nu denna månaden verkar va pluss månad No 1.
    tack mini det värmer :) ja nu måste det bli dax tycker jag!! jaaa eller hur, satan vad många det är som har plusat :) iaf över lag. du,slemmis,angie,sweasmamma,jennie83 mfl mfl.
  • alexander2011
    V79 skrev 2012-05-23 18:19:40 följande:
    Alexander, vad har du för test stickor eller rättare sagt vilket bolag har du beställt från?

det är ifrån bäst på test. deras stickor. kostar 99 med frakten för 20 st dvs billigare än testlagrets
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-05-23 18:33:14 följande:
    Binegar;
    Nu kastar vi inte bort 39 dagars rökfritt för att plusset ligger på fel håll det har inte hittat hem ännu bara
    Fick också så med Dr morris en gång men det bleknade efter en stund. GRYM ÄR DU med rökningen så ett stort grattis till det och du vet vad jag sa igår

Alex:
    Ja nu är det verkligen dags för er...Ibland önskar man att man kunde välja vilka som får sina plus. I dagens läge borde det krävas körkort för att skaffa barn ILLA!!!
    eller hur, ja det där med körkort :S vi klarar oss med tanke på att sambon har körkort MEN skulle jag plusa så tar jag tag i det igen denna gången å då ska jag har kortet innan BF..

BINEGAR: ska trixa korten åt dig. kan även slänga in bilder på mina knepiga tester från docmorri. dock torkad. hitatde bara 1 kort. har rensat datorn från alla stickor.
    39 dagar är inte ILLA!!! tummen upp för det. du är jätteduktig. jag är inne på sista ciggpaketet sen ryker tobaken för mig med!! ska hämta ut min bok på fredag o köpa nikottinplåster!! NU har jag bestämt mig o ahr mentalt försökt att förbereda mig för det hela månaden. skrämmande men förväntansull.    
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-05-23 18:09:28 följande:
    Haha japp verkligen en plus månad och juni också har jag bestämt!
  • alexander2011

BINEGAR:

jag ser ju på översta bilden men inte den nedanför :S är detta taget inom tiden???

här kommer min bild från mitt spök förra månaden torkat

minns inte vem som hjälpte mig med denna :S

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-05-23 18:39:06 följande:
    Alex:
    Hahahaha jag menar mer "körkort" för att få göra barn. Vilka idioter som helst sätter ju stackare till världen

Haha körkort till bil behövs inte

HAHAHA Skrattande
  • alexander2011

binegar. kan trixa de me!! :) ja. säg mig vilka tester som inte ahr blivit knepia för mig hahahaha. tror jag ahr fått spök på alla

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester