• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fiiffii skrev 2012-05-24 12:00:50 följande:
    Personligen så undrar jag ens hur livet va innan jag fick barn?? Ett meningslöst liv.. Livet började för mig när min son kom till världen!! Det finns inget som är så underbart som att få vakna varje dag och möta min pojks leende, som säger ska vi gå upp nu mamma!! Jag kan sammanfatta det kort! Mitt liv BÖRJADE när min son kom till världen!

håller fullständigt med dig. mitt liv började oxå när pojken kom. innan kändes det som att det fattades nått i mitt liv
  • alexander2011

Jag: Jag ser även på det oredigerade :)

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-05-24 12:41:48 följande:
    Jamen var det 2009, så ska du verkligen kontakta gyn! Då kvalificerar du in med råge för att få hjälp. ¨
    SÅ ta nu och ring upp gyn mott, och berätta din situation! 

binegar: HÅLLER med meja :) ta kontakt med gyn, bums
  • alexander2011
    Jag skrev 2012-05-24 12:42:55 följande:
    Wiiiie, vad spännande =D
    minns inte men vilken dag ahr du bim? testa med morgonurin igen. jag är på äl+6 el 8, lovade mig själv att jag SKULLE vänta tills bim men icke. testade imorses, nada. är inte förvånad iofs men eftersom det känns som det gör i magen så hoppas jag ändå :) otålig som en annan är så är det svårt o hålla sig ifrån testerna
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-24 12:41:11 följande:
    Jo, jag ska göra det. Jag ska vänta ut tvättmaskinen bara. Sedan ska jag ta min MP3 och gå och sätta mig i skogen och gråta ut ... :/

gör såå, kan vara skönt o varva ner lite o rensa tankarna.
  • alexander2011

En annan sak sominte har med det o göra. IMORGON ska jag sluta röka!!! ska köpa plåster för 2 veckor framöver. hopas bara att sambon stöttar mig för jag tror dte e pga rökningen som inte vi blir gravida :(

• alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-24 12:47:36 följande:
    Jo jag vet att du har gjort det & det är jag ju jättetacksam för. Glad
    Idag är bara en sån jävla skitdag. Jag har varit såå ledsen sedan jag vaknade i morse & gråtit till och från över alla möjliga saker hela förmiddagen och nu kom detta som en bomb. Jag orkar inte mer. Varför ska jag liksom gå runt & fundera hela tiden? Jag kan ju lika gärna släppa allting. Jag blir ju inte mer gravid bara för att jag går runt & kämpar för det känns det som. Tex sluta-rökandet. Även om jag vet om att det är lättare att bli gravid utan..men ibland når man ju bara den punkten där man inte orkar bry sig..
    försök att inte ge upp. sambon. vad säger han? tycker han oxå att det är lika frusrerande. ni får stötta varnadra kanske mer. prata riktigt. det är frustrerande. jag vet sj har försökt i 7-8 månader. ändå är det igentligen inte såå lång tid men det tar ändå psykiskt o hoppas varje månad o sen blir det ingeting. att släppa tankarna är inte lätt.
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-24 12:52:12 följande:
    Jag läste någonstans, hörde någonstans eller så var det en fågel någonstan som viskade i mitt öra någon gång för länge sedan att rökning hämmar fertiliteten med 40% (!!!!) varje månad! Förvånad

Tro mig, klarade JAG som är ett nervvrak & PMS-hak att sluta röka, så klarar ALLA det.
    Eller ja, slutat röka vill jag inte heller säga. Jag är rökare, men röker inte just nu & har inte gjort det på 6 veckor.

jag tror man kan kalla sig för rökare resten av livet eller iaf fd rökare. jag ser på min sambos föräldrar.  de började röka igen efter att hållt upp i 7 år!!!
    OJ såå mycket!!! det är en liten morot, dvs att jag blir mer fertil. jag är förväntansfull men samtidigt sjukt nervös? fråga mig inte varför MEN jag ska klara det!! 
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 13:43:40 följande:
    Jag är så lycklig ...tårarna rinner....ett starkt hjärta pickade
    åhhhh VILKEN LYCKA HjärtaHjärtaHjärtaHjärta

fyyy vad skönt o slippa oroa sig slemmis :) är såå lycklig för erna skull.  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester