• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• alexander2011
    Madelonen1 skrev 2012-05-26 05:32:18 följande:
    Jag gjorde ju ett gravtest i onsdags, på BIM + 7, det var jätte jätte svagt och jag kunde knappt urskilja om det extra strecket var rosa eller grått.. Nu har jag gjort ett till precis, det har ju ändå gått 3 dagar sedan.. Detta testet blev också svagt svagt, men lite starkare än det i onsdag. Nu ser jag klart och tydligt att färgen är rosa.... Men jag är alltså på BIM + 10 idag och får så svagt.. Vad är det som är fel? :/ det känns ju inte helt rätt...
    du ser ju att färgen ahr ökat så jag tycker inte du ska oroa dig. jag plusade inte förens bim+12 o det avr mega svagt!! ändå hade jag rätt när jag hade haft äl enligt bm ochidag har jag ju en pojk.
  • alexander2011

mammalie: ja slappna av. det ser bra ut :) grattis

• alexander2011

äl+8 idag :) ska ta ett test snart tänkte jag

• alexander2011

varför kan inte ni slappna av ist för att stressa upp er över stegringar. när man  väl har plusat, varför fortsätta testa. det är sååå onödigt. försök och gläds och slappna av. NI har ju för guds skull plusat.
    först oroar man sig över att man inte blir gravid, sen att man kanske kan få missfall.

Nä NJUT!!!Hjärta 

• alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 08:27:35 följande:
    Tack! Tack som f-n! (nu kommer tårarna)
    Äntligen kanske jag kan slappna av!
    Jaaa slappna av nu. skit i att testa mer och njut istället. det stressar bara upp dig. du har ju öfr guds skull plusat. glädjs åt det Solig
  • alexander2011
    Puffmajs skrev 2012-05-26 08:29:07 följande:
    Igår kände jag dem första riktiga sparkarna, 3-4 dunkar i vänstersida av livmodern när jag la mig på vänster sida i soffan. Nu väntar man ivrigt efter nästa. Jag vet att jag kan få vänta en vecka på nästa om det är så haha ;)
    vet någon vilken vecka det är man ska känna dem regelbundet? är det vecka 26?

visst är det en speciell känsla hihihi.
    minns faktiskt inte när jag kände regelbundet men iofs hade jag moderkakan i framvägg som dämpade lite mot sparkarna. första sparken kände jag i v18+6 
  • alexander2011
    Solstrålen1988 skrev 2012-05-26 08:32:03 följande:
    Jag slutade testa vid mitt plus. Dock fanns noll symtom så bara för att vara säker på att testerna stämde tog jag ett nästan 2 v senare :-P
  • alexander2011

NUUU vill jag oxå plusa!!

Fann vad drygt det är att vänta månad efter månad med evigt testande med gravtester o ältester. INGET funkar..varför ska det vara så svårt denna gången? jag har ju blivit gravid lätt innan, 2 ggr!! 1:a o 3:e försöket. nu försök 8.

förlåt tjejer men jag måste få Kräks.

är bara sååå frustrerad. kan man inte trolla fram ett extra sträck på testerna!!     

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester