• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2012-02-13 09:59:50 följande:
    Ja så in i hell!!
    Men konstigt om ja nu inte är gravid att jag har fått så många "spökisar" med testlagrets.
    Och att de är rosa test jag fått, jag fattar ingenting :S
    KAN vara genombrottsblödning ju , när du ska ha mens så har inte kroppen fattat att du är gravid än .. hoppas på det 
  • sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-02-13 10:34:58 följande:

Tycker de är skumt att jag ändå fått flera såna här test, fast gårdagens var starkaste å då fick jag ändå en blödning igår som var borta lika fort.
    men man ser ju tydligt ju 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 10:32:31 följande:
    radioactive: håller med puman det kan vara en genombrottsblödning. vi får hoppas på det bästa. det är inte ovanligt med en blödning runt då man skulle ha mensen. testat nått mer?
    pumann hi hi =) sweasmamma=)
  • sweasmamma

vrf kan inte tiden gå snabbare???

får jag mens denna månaden ska vi ta en paus på ca 3 mån då vi planerar flytt osv,kommer ske mkt då....

men hoppas ju som vanligt att denna månaden kanske är vår månad 

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 12:20:08 följande:
    bra, fortsätt hoppas o ge inte upp :) nsart blir du gravid :) väntar sj på äl. tror kanske igen att jag har stegring. vill du hjlpa mig med bilden o bedömma :S
    ska kolla
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 12:20:08 följande:
    bra, fortsätt hoppas o ge inte upp :) nsart blir du gravid :) väntar sj på äl. tror kanske igen att jag har stegring. vill du hjlpa mig med bilden o bedömma :S
    aha du hade inte lagt ut.. ja men lägg ut =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 12:29:51 följande:

detta är testet från igår kväll

morgonens test

torkat morgonens test
    alltså testet innan det torkat såg ut som det skulle bli pos IDAG !!!nästan nästan nästan där!!! =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 13:33:05 följande:
    Men hur vet du att äl verkligen sker då? Glad

Klart det är individuellt, tycker det ser ut som en ökning är på G så hoppas att visar sig redan imorgon...
    för att jag har tagit äl test som ser ut så..och varit på gyn där de ser att äggblåsan är så pass stor,så jag vet att jag ägglossar!

men starkare än så får jag aldrig men klart det är positiva när strecken är lika starka ELLER test strecket starkare än kontrollstrecket =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester