• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn skrev 2012-02-13 14:13:48 följande:
    men vafasen varför funkar inte mina cb digitala ÄL-test?!?
    själva dosan funkar ej. bara en pil som visar en bok. vad betyder det?
    Har gjort som man ska nämligen  
    då funkar inte testet . då ska du läsa vad det betyder men tror det är att det kommit för mkt eller för lite urin på stickan ,då funkar det inte 
  • sweasmamma
    Karamellsmurfen skrev 2012-02-13 14:19:43 följande:
    Testet ska läsas av inom fem minuter, och det kom upp inom den tiden. Vågr dock inte hoppas För fick spökplus på cb förra månaden, och det syntes tydligt..
    ja cb är skit... maken köpte hem idag som jag ska ha nästa vecka,testade nu för skoj skull och fick en svag skugga bakom,kom upp direkt dock men ... njeee
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 14:38:18 följande:
    När den visar bok så är det för att man gjort något tokigt med testet.. Typ tagit ut det eller satt i det efter att man doppat testet i urin. Gör om med nytt bara...
    Jag menade bara att nån månad kan det va så att ägglossningen hoppar över.. men om man alltid får lika starka ja då är det ju positiva test för ens egen del :)
    ja precis, jag testar inte varje månad .. men de mån jag gjort så har jag fått starka streck 
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-13 15:01:48 följande:
    Jag ser nåt, speciellt på översta bilden!
    oj inte bara jag då...spännande!!!
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-13 15:08:03 följande:
    Ser också något men man vet ju hur mkt spök dessa cb gör :(
    Hoppas du får tydligt om några dagar!
    jag vet men det kom upp direkt... stannat kvar ,blivit liiite starkare sen jag tog det ,och det är ju blått och brett men fötterna på jorden 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-13 15:40:50 följande:
    det är ett klart och fint Plus  Vågar mig på ett grattis Glad
    näää va säger du .. oj oj oj 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-13 15:22:36 följande:
    Vad är borago?
    ska hjälpa slemhinnan att bygga upp sig så ägget fäster lättare! försök nr 8 nu =) 1a med borago 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester