• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-08-05 21:49:03 följande:
    JA lova!!

Bra.. håller tummarna alex att det är som för mig. Wiiii!! Inte för att du har svamp som jag blir glad men för att plusset flyger på dig efteråt :)
    det hoppas jag med :) fan asså jag blir nästan arg över att det skulle kunna bero på en sån enkel sak igentligen. jag ska ha äl om ca 3 dagar. ska jag skippa o försöka denna månaden för infektionen eller köra på?
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-08-05 23:49:37 följande:
    Inser vilken tur vi har med Minna. Hon somnar runt 21 sen sover hon hela natten och vaknar mellan 7-9:30. Vaknar hon 7 somnar hon om någon timme.

samma här :) alex somnar 19.30-20 nån gång ungefär o sover till 07-09. vaknar han sju så somnar han om ett par timmar ungefär inom 1,5 timme :) han har alltid varit lätt o det är jag tacksam för :)
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-08-05 21:59:52 följande:
    Vet du? Något är det ju som ska kollas upp. Mys på om ni har tid men låt det va annars... Låt kroppen och huvudet vila.. "hoppas" på att det kanske är detta enkla och kör sen på nästa månad. Om inte annat kanske det bara är bra att släppa det nu ändå kan ju va något annat som gör att du har ont i magen och kroppen mår bra av att vila från försökandet... 

om det finns lust så får det bli men annars så avvaktar vi till jag har kollat detta
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-08-06 00:34:51 följande:
    Jag har inga speciella problem med det eftersom jag blir överkåt när jag har äl, mannen däremot..Mjaaa.. Han är inte så sugen. Har pratat om det och han säger att det blir sån press, han känner att han MÅSTE leverera.. Och det hela blir inte lättare för honom när det aldrig tar sig.. 
    Mellan äl och mens och mens och äl är det ingen press, då är han hur på som helst. Men just det där att man måste.. Det tär ganska fint..  Därför försöker jag att inte tala om för honom när det är dags så att säga, men det är ju lättare sagt än gjort. Han har lärt sig min cykel ganska bra.. Men men, vi lyckas ju alltid, på något underligt vis, få till det under äl.. 

samma här Skäms jag är extremt kåt under just äl MEN det har hänt att ibland har man bara för att. sambon verkar ha lust mellan mens o äl inte efter äl. omedvetet tror jag :( jag försöker oxå att inte berätta för han när jag ahr äl. det förstör hela sexlivet tyvärr :S
  • alexander2011
    Mieya skrev 2012-08-06 15:05:31 följande:
    Jag tog ett test igår och det visade negativt, men varför är det ett svagt streck 24 timmar senare (allstå idag) ?? fattar inte... syns lite bättre i verkligheten, ska ta fler bilder

Jag tycker tyvärr på indersta bilden att det ser ut  som ett vitt sträck med färgrester bredvid medans den översta ser ut som ett rosa sträck Obestämd
  • alexander2011
    Mieya skrev 2012-08-06 15:38:02 följande:
    Jag plussade för 5 minuter sen!!!!!!

GRATTIS :) med vilket test?
  • alexander2011

En uppdatering från mig bara...

Pratade med vårdcentralen idag OCH jag ska in imorgon 11.15 på undersökning. ska INTE använda nån svampmedel under tiden. har tagit innan daktakort som jag tycker är suverän just för att den innehåller kortison så tar det bort klådan men den har inte hjälpt  :(

saken är det att jag KAN vara ex torr i underlivet ex torrsprickor,äl värk o flytning pga det ELLER svamp?? aja. får se vad d esäger imorgon 

• alexander2011

Mieya: kollade på dina tester trixade o faktisk ser man. vill du lägga ut en bild på senaste testet :)
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-06 15:58:27 följande:

Ska du be om tyreodiaprover också då imorgon när du ändå ska iväg?
    haha vad var det? sköldkörtelprovet? kanske vore ganska smart ja. hur tas det? hatar läkare
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester