• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Och vi har också bara ett ultraljud men jag har bokat ett privat i vecka 12+2 Glad

• Jess86
    Snigo skrev 2012-05-24 20:56:11 följande:
    okej! tack för ditt svar, känns ut som 100år sen jag var gravid sist! haha kommer knappt i håg något har två små sen ett tidigare förhållande på 7 & 6 år =) 

Är du född 86?? Då är vi lika gamla isånt fall! =D 

Japp, 860101 är jag född Skrattande
  • Jess86

Nä men jösses vad många vi är här av den fina årgången!!! Men jag är äldst av oss va? Tungan ute

• Jess86
    Snigo skrev 2012-05-24 21:16:32 följande:
    Jo, de va jag nog 18 och 19 år. 13 månader mellan dom så nu kan man säga att de är ett litet hopp

HÄFTIGT! Min mamma var 18 när hon fick mig och 19 när hon fick min syster och vad skiljer det mellan oss? JO 13 månader!!!
  • Jess86
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 21:21:35 följande:
    Jag var liksom gravid första gången 1987 ha ha....jösses

87 föddes min lillasyster Skrattande
    MrsC74 skrev 2012-05-24 21:23:52 följande:
    Det är extremt ovanligt att hjärtat slår vid en abort. Efter den där artikeln i Aftonbladet så blev det en debatt men det togs snabbt tillbaka. Det händer i stort sett aldrig och om det har hänt. Vilket jag inte tror. Så har det varit vid en sen abort.
    Vid ett X börjar aldrig hjärtat slå så att påstå att hjärtat slog när ägget togs ut från äggledaren är lögn !
    Jo, jag tror att ett embryo kan leva i äggledaren med pickande hjärta?
    Jag VET att aborterade foster ibland ligger med slående hjärta i en skål länge innan hjärtat ger upp för min plastmormor jobbar i dom svängarna och har varit med om det flera gånger. Hemskt Rynkar på näsan 
  • Jess86
    MrsC74 skrev 2012-05-24 21:44:35 följande:
    Jess: jag köper inte det. Har själv jobbat med detta och det hände aldrig och ingen har sett det hända på det stora sjukhus jag jobbade på.
    Skulle det vara så så hade man vidtagit åtgärder. Just därför gjordes en omfattande utredning efter den artikeln och man kom fram till att uppgifterna var felaktiga.

Hur kan du säga att det aldrig hänt? Det är min plastmormor jag pratar om, hon är typ 70 bast idag så det kanske inte händer nu på 2000-talet men tro mig, det HAR hänt.
  • Jess86
    mammelie1891 skrev 2012-05-24 22:00:31 följande:
    Dessa hormoner...grät nyss till Loreen.. :-P
    Jag tyckte hon artikulerade illa och mumlade ikväll tyvärr Obestämd
    MrsC74 skrev 2012-05-24 22:03:40 följande:
    Jess: säger inte att det aldrig har hänt. Men det är inte vanligt och på det sjukhus jag jobbade har det aldrig hänt.
    Utredningen som gjordes visade inga alarmerade siffror.
    och tur är väl det.

Ja vi får verkligen hoppas att det inte händer idag, låter ju makabert Rynkar på näsan
  • Jess86
    Gummsan skrev 2012-05-24 22:15:51 följande:
    Jag är född 82. Blir 30 imon

Grattis på din sista dag i 20-årsåldern då hihi Skrattande 
  • Jess86
    Liiina89 skrev 2012-05-24 22:20:12 följande:

Detta RFSU test tog jag igår kväll, Strecket är helt snett och krokigt...precis som förra månaden!!? =S
    tyvärr syns det inte så bra på bilden, syns mkt bättre i verkligheten 

Trixa någon??

Här är mitt bläckstreckstest.
    Ser inget tyvärr. Verkligen märkligt med bläckstrecket, fanns det där redan innan du doppat stickan i kisset?
  • Jess86
    Liiina89 skrev 2012-05-24 22:30:01 följande:
    Japp, bläckstrecket fanns där innan jag doppade stickan.

Maila dom och fråga vad f*n det är frågan om Tungan ute
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester