• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987 skrev 2012-05-21 11:17:29 följande:
    Måste bara få skryta lite med att jag idag fått se en liten bebis på 7,5 mm med pickande hjärta! Lyckan är total! :D

Grattis!!! Vilken vecka är du i?
  • Jess86
    N1987 skrev 2012-05-21 11:39:21 följande:
    Tack tjejer! Är i v 6+4 idag :)

Mys! Jag var också på vul i vecka 6+5 och fick se en rackare på 9 mm med pickande hjärta Glad
    Ska försöka boka tid idag till ett nytt UL i vecka 12+0 ungefär så kanske jag kan slappna av lite sen, är i vecka 9+5 idag Skrattande 
  • Jess86
    Snigo skrev 2012-05-22 08:49:51 följande:
    Ni som fått plus, hur många dagar efter äl plusa ni? nyfiken..

Så här såg mitt test ut 12 dagar efter positivt ÄL test, hade inte testat innan:

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-22 11:19:01 följande:
    Åhhhh 2CM knyte på UL nyss. BM sa att det har med utrustning att göra... Armar och ben som små stumpar men det rörde sig och liten låg inte ens still
    Härligt! Var dom duktiga och trevliga där?
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-22 11:44:35 följande:
    Jess:
    Proffsigaste jag mött... Hon sa att deras utrustning var absolut avgörande i varför man ser så tidigt. Skrev in mig på deras privata MVC med. Bokat kub och fått vecka för RUL sååå nöjd

Vecka 8+2

Jag har pratat med dom på telefon förut och tyckte dom verkade gulliga. Jag tänker ringa dit idag och boka en ny tid och avboka på Mamamia, nu har jag bestämt mig! Vill gå om två veckor också istället för om en månad Skrattande
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-22 11:51:46 följande:
    Jess:
    Jag fick tid dagen efter. Lättare att få tid på Värtavägen än i Liljeholmen men det kvittar ju. Be om Gisela... Grym!!
    Frågade om det var tidigt och frågade vad man ser i vecka 13 vid kub. Typ allt sa hon. Varje dag är skillnad då

Bokaaaaa!!!!
    Ja det spelar ingen roll vilken av klinikerna det blir men "city" passar kanske bättre. Kommer ju va i vecka 12+0 om två veckor så då ser man förhoppningsvis det mesta då som hon sa Skrattande
  • Jess86
    mammelie1891 skrev 2012-05-22 18:55:57 följande:
    Visade mitt test för min granne som är sjuksköterka, hon tyckte att jag skulle räkna det som positivt. Men jag håller mig ändå lite passiv till efter jag tagit det digitala.

Hörru sätt din karl framför datorn så ska jag tvinga ur honom vart han gömt det digitala testet!!! SkrikandesTungan ute
  • Jess86
    snappi81 skrev 2012-05-22 20:36:49 följande:

Tror ni det är äkta eller spök? Anledningen till att jag är fundersam är för att vi absolut inte planerar barn och jag äter ppiller, men har blivit gravid 1 gång innan med piller och kände mig lite lustig därför testade jag...   
    Det där är positivt! När det torkar efter nån timma eller två så drar sig färgen åt vänster sådär, det har det gjort på mina positiva test också, grattis! Glad
  • Jess86
    ettantvåantrean skrev 2012-05-22 22:04:29 följande:
    Älskar min syster och har inte velat berätta något eftersom jag vet att hon kämpat för att få sitt + <3

ÅÅÅÅÅhh vad roligt!!!!
    GRATTIS SNIGO!!! Baby 
  • Jess86
    Snigo skrev 2012-05-22 22:07:09 följande:

Men inte hade jag någonsin blivit ledsen att få bli moster!!! Jag ringer dig nu!!

Nu sprutar mina tårar också, tänker på min syster när jag ser detta! Grattis till er båda!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester