• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-05-25 22:36:15 följande:
    Kan inte sluta noja... varför blir inte mina tester starkare??? Vad kan det va för knas då, nån som har en idé?

Ursch då, hur många dagar sen är det du plussade nu? Har du ont eller blödningar?
    Meeee skrev 2012-05-25 22:41:40 följande:
    Mammelie- har du bild på stegringen?

Jag slutade testa i måndags på bim-2 så jag e väldigt sugen på att testa igen för att se stegringen. Men det kanske blir ett digitalt nu i helgen. 1 vecka sen jag tog sist. Borde väl visa 2-3 nu eller vad tror ni?

Jag tog mitt första digitala på ÄL+16 och fick gravid 3+ då så du borde verkligen få 2-3 nu tycker jag Glad Har du nåt test hemma?

• Jess86
    mammelie1891 skrev 2012-05-25 22:57:05 följande:
    Jess: plussade med digitalt den 22:a. Har testat med stickor sen dess och ingen stegring. blä, bara det inte går åt helvete igen

Sett likadant ut i fyra dagar då alltså? Fy, håller verkligen tummarna för att allt är som det ska Hjärta
  • Jess86
    Meeee skrev 2012-05-25 23:16:55 följande:
    Jess- tog det digitala i lördags på bim -4, så det är ju nästan en vecka sedan.
    Nä, inga test hemma. E ändå på jobbet nu, men funderar på om jag ska åka och köpa ett nytt i morgon när jag slutat....

Det tycker jag du ska göra, det borde garanterat visa 2-3 imorrn Glad Jag är i vecka 11 nu och är fortfarande sugen på att köpa ett test varje gång jag går förbi apoteket eller ser testen på Ica, skulle vilja köpa för att få se ett dunderstarkt streck liksom men det känns så onödigt samtidigt Tungan ute
  • Jess86

Hur mår du då Mammelie? Är du jätteorolig över att det inte stegrat eller känns det som att det är bra i magen ändå? {#emotions_dlg.flower}

• Jess86
    Meeee skrev 2012-05-25 23:24:23 följande:
    Jess- Haha... Känner samma . Men samtidigt känner jag att jag inte behöver testa mer. Man borde bara njuta nu. Jag e gravid.
    Meeeeen... Sen tänker man ... Tänk OM det inte ökat. Tänk om allt stannat av....
    Gud va knäpp man e

Knäpp är bara förnamnet Flört 
  • Jess86
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 08:22:25 följande:
    Det e nog en stegring till idag!

överst: torsdag
    mellan: fredag
    nederst: idag
    alla med morgonurin, plussar oftast starkare på eftermiddagen dock.

vad tror ni? Ska jag slappna av nu eller? (sitter med gråten i halsen)

Tycker det ser fint ut! Skrattande GRATTIS! {#emotions_dlg.flower}
  • Jess86
    Ceszan skrev 2012-05-26 11:42:59 följande:
    Var bara tvungen att få det bekräftat igen så jag köpte ett CB digital och tog igår Skrattande

Jag trodde faktiskt att de skulle stått 2-3 v då jag hade ÄL 8/5. 
    Men men skit samma, jag är iaf gravid, på riktigt, äntligen :D 
    Grattis!!!
  • Jess86

Tog ett test igår bara för att jag var sugen, fast jag är i vecka 11 Glad Teststrecket blev klart på 20 sekunder typ!

• Jess86
    Binegar skrev 2012-05-27 21:13:05 följande:
    men läste jag inte någonstans att du fått ett svagt pos, men ett neg digitalt? Förvånad eller var det förra månaden?Grattis iaf :) Snyggaste testet jag sett tror jag..bortsett från mina egna ;D

Nej det var inte jag, jag plussade i påsk Glad
  • Jess86

Så här såg det ut när jag plussade, 12 dagar efter positivt ÄL-test:

Digitala 16 dagar efter positivt ÄL-test.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester