• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-22 18:16:57 följande:
    Swea: att du kan hålla dig! Jag måste också knipa med testen nu...
    för jag har inga test =)
  • sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-02-22 18:20:21 följande:
    men hon har ju tyvärr en ganska bra poäng där. :(
    jag vet men ... jag är sån bara , äh det är säkert inget sen går jag och fortsätter må dåligt =( hmm , får fundera lite på detta
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-22 18:27:25 följande:
    Swea, tänk om det är någonting som obehandlat gör att du inte kan bli med barn igen, eller någonting som försvårar processen avsevärt. Har du tänkt så långt? Varför vänta?
    jag vet ni har rätt !!!! min man är inte hemma, min mamma genomsjuk och jag kan ju inte ta med mig dottern ju !!! får iaf avvakta till maken min är hemma
  • sweasmamma
    DubbelTrubbel skrev 2012-02-22 18:29:26 följande:
    tänkte precis som dig för 1,5 år sedan.. slutade med att jag opererades akut på en lördag och fick ligga på sjukhus 8 dagar.. hade ett dubbelt utomkvedshavandeskap.. ett i varje äggledare. Som tur var fick jag behålla mina äggledare.. men hade jag väntat ut det mer hade det spruckit och mina chanser att någonsin få barn hade legat på 0....
    Rynkar på näsan oj ....  ja men som någon sa här uppe.. det känns som ett så litet problem liksom ..... ååhh men jag vet !!! jag åker in 
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-22 18:40:45 följande:
    Hur pass ont gör det? Är det över hela magen eller bara på ena sidan?
    Jag var ju inne på gynakuten förra helgen då jag hade extremt ont i magen. Fick riktiga anfall som höll i sig i typ 10 minuter.
    Svetten bara rann och ingenting hjälpte.
    Dom hittade ingenting och nu vet vi att embryot sitter på rätt ställe. Dom misstänkte utomkveds men dom sa att eftersom jag hade ont i hela magen så var det nog inte det.
    Däremot om du har ensidig smärta så kan det vara utomkveds.
    Till mig sa dom att det nog var en väldig växtvärk eller så kan det vara tarmarna som spökar. :)
    Får du riktigt ont så åk in med en gång!
    mest ont vä sida ... 
  • sweasmamma

tillbaka och ganska arg =(

kommer till KK, ingen annan patient!pratar med sköterskor som säger dom ska kalla på dr! alltså det finns EN dr som ska ta hand om akuta op samt förlossning , kejsarsnitt samt kk . sen kom dom och sa , dr har en op, tar minst 4 timmar sen får vi se om hon får mer efter det !!

jag åkte hem , ska lägga mig och vila så får vi se hur jag mår senare

god natt mina vänner Hjärta 

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 20:00:00 följande:
    tjejer HjÄLP mig vad är detta?? hade druckit 3 koppar kaffe och inte kissat på en timme!!!!!

det ser pos ut !!!!!!! Hjärta
  • sweasmamma

Här i skåne blåser det som tusan !!!!

god morgon tjejer!!! Ja jag har iaf lyckats sova lite inatt , inte sååå ont men känns som det kommer och går lite men just nu inte ont . Jag är ju såå envis så ska gå till jobbet idag och sen se om dom kan få in någon på mitt pass, isf åker jag in på fm! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester