• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vilken underbar trådHjärta

• sweasmamma
    safini skrev 2012-02-23 07:51:57 följande:
    Har följt er länge nu och känner med er allihop.. <3 Hallonbilar: ser helt klart positivt ut, så har de visat de ggr jag har varit gravid :)  
    Jag hoppas på ett plus denna gång!! Har inte blivit något plus på två år, men denna gången tror ja att ja för första gången kände av ÄL ordentligt :) Enligt uträkningar ska ja inte ha den förrän i morgon, men i går hade ja som mensvärk, klara flytningar, hade mer lust och det liksom ilade neråt i magen, nu ömmar brösten en del? visst var det väl ÄL? hade iaf sex igår, och låg med kudde under rumpan i en halvtimme.. haha ;)
    Är superlöjlig (men testgalen) så ja tänker börja testa den 27 fram till BIM.. :) Håller tummarna för alla att ni får stora fina härliga plus! Och det är jättekul att läsa det ni skriver! Hoppas de är lugnt att ja hänger på här :) 
    vi längtar efter att få se dina test =)
  • sweasmamma
    safini skrev 2012-02-23 07:56:42 följande:
    Tack :) Ja, de ska bli en spännande resa, och de är tusen gånger roligare att dela det med er :) Ska man sluta med bisolvon vid ÄL, vad tror ni?
    ja vid äl ska du sluta=)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-23 08:29:57 följande:
    har du testat mer vännen??
    nej inte testat !!! idag kommer det lite rosa-blod typ på pappret när jag torkar mig , tappen ff stängd och bakåtvänd..hmpf!! tror jag ev gör så här.... jag köper ett test imorgon och är det neg så är det !!!

har inte riktigt så ont som igår,får se hur jag känner mig i em ! men ska ta ledigt från jobb imorgon och ha heldag med dottern . shopping och badhuset samt bakning är utlovat =) 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-23 08:47:09 följande:
    nördig man är... fick tårar i ögonen när jag såg klippet på Prins Daniel när han berättade om lilla prinsessan!!!
    hi hi... mm och jag träffade en minibebis igår på vc, ååhhh hela livmodern krampar ju =)
  • sweasmamma
    Tyyrisen skrev 2012-02-23 09:25:27 följande:
    Hej tjejer!
    Jag har följt er här ett litet tag i smyg, vilket härligt gäng Glad
    Själv har jag inte haft något att birda med fören nu.. tror jag....
    Jag äter cetazette, men har de senaste veckorna varit fruktansvärt trött, haft lite molvärk osv.. Har testat sen förra helgen och fått super negativa test, men idag ser det ut så här, hur skulle ni tolka detta test? trixa gärna om ni vill Glad

grattis
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-23 09:28:54 följande:
    mellan 11-11-15 XD

pratade med bm hon sa att hcgt kan öka fast man fått missfall och mitt plus inte betydde ngt! vad fan är det som händer? jag orkar inte med denna berg och dalbana, har jag fått missfall iaf? ringde för att höra om det var ok nu när jag fått typ 3 ggr starkare plus och får detta till svar, hon skulle ringa kk och fråga hur länge hcg stiger och ger starkare plus, kan detta stämma, jag blöder ju inte ens en matasked i dag inget ont ingenting, men tillslut blev hon irriterad på mig och jag är ju så förtvivlad så jag lade på, löjligt av mig men jag orkade inte få kastat i ansiktet att starkare test är mf

äh vissa bm är dumma i huvudet !!!!
  • sweasmamma

god morgon !!! fullt upp igår på jobb osv ! haft en sjukt jobbig natt med illamående magont OCH en ledsen tjej som slutat med napp =) 

måste läsa ikapp,oj oj oj  

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-24 09:06:19 följande:
    Hallon: va glad jag blir för din skull!! :) en nystart för dig och barnen! Härligt!!!!

Swea: fortfarande ont? Gå nu till doktorn med dig. Bestäm med mannen så han tar lillan och sen bums till sjukhus, lämna inte förän de kollat dig!
    Mer blod?
    nope ingen blödning alls what so ever!!!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester