Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knastens bilder!!!!! Jag ser!!!
mellans... bim??
HEJ TJEJER!!!!!!!
Är i Göteborg och har inte suttit vid datan =) jag ska försöka läsa ikapp ALLA inlägg =) men först ut i det fina vädret och åka till slottskogen och kika på pingviner och älgar osv =)
mensvärk som tusan, trots att min 1-dags blödning slutade för nästan 1 vecka sen! INTE tagit mer test men ev besöka kk idag då min mage inte är som den ska!! hoppas på att allt står rätt till bara !!
KRAMAR I MASSOR
Hej. :) varit i gbg i helgen. Behövde det. Mår sjukt idiot illa och blir svimfärdig ibland...inte testat men tror inte på grav. Borde ha äldre imorgon eller ons .. Skriver mer när jag är hemma.missat mycket ju :)
HEJ TJEJER!!!!!!!!!!!!!
hemma från göteborg där jag haft ett par UNDERBARA dagar med make dotter och bästa vänner samt deras tös! slottskogen,lek och buslandet och massa mys, DET BEHÖVDES!!! =) mår som sagt illa som tusan ,mest på morgonen ,som sagt inte testat men undrar om det är magkatarr,inte ont längre i magen =) däremot mensvärk men jag ska ha äl typ imorgon eller onsdag så det är nog därför jag har lite känningar i tjejmagen !
jag har inte hunnit läsa så mkt men GRATTIS till plus ochh blä för negativa streck ! men i`m back så nu kommer jag hänga här igen =) idag handla lite kläder samt städning men jag kommer tillbaka ikväll =) KRAM